Terug

Niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. V.

Naar: EMMA Matelas

02/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 02/05/2024 kocht ik een 1x Topper Hoeslaken Satijn en 1x Permium Topper in uw online winkel en betaalde ik 493.02€ Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 17/05/2024 zou plaatsvinden. Er werd enkel 1 deel van de bestelling reeds geleverd, namelijk Topper Hoeslaken Satijn. Tot op heden kon ik de Premium Topper nog steeds niet ontvange. Ik heb jullie hierover meermaals gecontacteerd en er blijven leugens verteld worden (beschadigt geraakt onderweg dus opnieuw versturen, bestelling per ongeluk geannuleerd, onderweg zal deze week geleverd worden,....) Elke keer ik bel is er een nieuw verhaaltje klaar. Een tweetal weken terug heb ik dan nogmaals gebeld en werd mij gezegd dat ik terugbetaald ging worden. Tot op heden heb ik dat ook nog niet ontvangen. Ik verzoek derhalve dat het volledige bedrag binnen de 15 werkdagen terug op mijn rekening staat. Ook het hoeslaken eis ik terugbetaald aangezien dit geen enkel nut heeft als ik hiervoor geen topper ontvang. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 17 juli 2024

EMMA Matelas

Naar: E. V.

30/07/2024

Beste Test-aankoop,​Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht melding vanuit de klant.Ik heb de klant per telefoon en e-mail benadered en gesproken. Ik heb bij deze alles uitgevoerd wat gedaan moet worden voor een retour en terugbetaling te starten. Huidige wacht ik op een document vanuit de klant waarmee ik de terugbetaling meteen kan starten.Zodra dit is aangemaakt en verwerkt is, krijgt u nog een bevestiging ervan.Wil ik u graag nog een prettige dag wensen.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 2 Jul om 1:46 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13743989:1024352

EMMA Matelas

Naar: E. V.

12/08/2024

Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste update, stuur ik u deze e-mail toe.Ik heb op 30 Juli een e-mail verstuurd met de communicatie voor de terugbetaling, daar is geen reactie op geweest. Daarna ook op de volgende datums: 2 augustus en 6 augustus een reminder verstuurd voor de terugbetaling.Op alle e-mails geen terugkoppeling ontvangen vanuit de klant, hierbij de laatste e-mail verzonden mocht de klant nog hulp nodig hebben met de terugbetaling, kan ze op de e-mail reageren die verzonden is.Wens ik u nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 12:23 PM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,​Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht melding vanuit de klant.Ik heb de klant per telefoon en e-mail benadered en gesproken. Ik heb bij deze alles uitgevoerd wat gedaan moet worden voor een retour en terugbetaling te starten. Huidige wacht ik op een document vanuit de klant waarmee ik de terugbetaling meteen kan starten.Zodra dit is aangemaakt en verwerkt is, krijgt u nog een bevestiging ervan.Wil ik u graag nog een prettige dag wensen.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 2 Jul om 1:46 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13743989:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform