Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van de laatste update, stuur ik u deze e-mail toe.Ik heb op 30 Juli een e-mail verstuurd met de communicatie voor de terugbetaling, daar is geen reactie op geweest. Daarna ook op de volgende datums: 2 augustus en 6 augustus een reminder verstuurd voor de terugbetaling.Op alle e-mails geen terugkoppeling ontvangen vanuit de klant, hierbij de laatste e-mail verzonden mocht de klant nog hulp nodig hebben met de terugbetaling, kan ze op de e-mail reageren die verzonden is.Wens ik u nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 12:23 PM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht melding vanuit de klant.Ik heb de klant per telefoon en e-mail benadered en gesproken. Ik heb bij deze alles uitgevoerd wat gedaan moet worden voor een retour en terugbetaling te starten. Huidige wacht ik op een document vanuit de klant waarmee ik de terugbetaling meteen kan starten.Zodra dit is aangemaakt en verwerkt is, krijgt u nog een bevestiging ervan.Wil ik u graag nog een prettige dag wensen.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 2 Jul om 1:46 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: 13743989:1024352