Terug

NIET GELEVERD

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: DPD Belgium

28/10/2023

Beste,Ik wil hier officieel ontkennen dat er een ontvangstbewijs door mijn vader is getekend ook al beweert u dit te hebben. Dit zal dan van iemand op een ander adres zijn maar het pakket met zendnummer 13699302153322 heeft ons nooit bereikt. Ik wens de terugbetaling van de inhoud van dit pakket.Kan u ons dit ontvangstbewijs tonen?

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: G. D.

30/10/2023

Beste Testaankoop,Bedankt voor het contacteren van DPD.Jammer dat de levering van deze zending13699302153322 niet gegaan is zoals verwacht.Als ik kijk naar de levensloop van deze zending zou dit inderdaad moeten aangeleverd zijn, wat dus de chauffeur beweert.U kan deze zending vanzelfsprekend claimen indien u (uw vader) dit niet heeft ontvangen, op het ontvangst bewijs staat er niet echt iets waar u iets meer mee kan, normaliter dient er een foto genomen te worden maar dit is ook niet correct verlopen helaas.Het beste dat u kan doen is dit melden bij de afzender om een officieel onderzoek op te starten en kan u uw bedrag van 68,17EUR terugvorderen, maar eerst dient wel een onderzoek opgestart te worden.In de bijlage zet ik ook even een niet ontvangst verklaring die door (Willy Dhondt) ingevuld en ondertekend dient te worden, dit kan je ook meesturen met de klacht naar de afzender.Dan gaan zij ons contacteren voor het starten van een onderzoek.Hopende u voldoende genformeerd te hebben.Fijne dag nog.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,WesleyDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform