Beste Testaankoop,Bedankt voor het contacteren van DPD.Jammer dat de levering van deze zending13699302153322 niet gegaan is zoals verwacht.Als ik kijk naar de levensloop van deze zending zou dit inderdaad moeten aangeleverd zijn, wat dus de chauffeur beweert.U kan deze zending vanzelfsprekend claimen indien u (uw vader) dit niet heeft ontvangen, op het ontvangst bewijs staat er niet echt iets waar u iets meer mee kan, normaliter dient er een foto genomen te worden maar dit is ook niet correct verlopen helaas.Het beste dat u kan doen is dit melden bij de afzender om een officieel onderzoek op te starten en kan u uw bedrag van 68,17EUR terugvorderen, maar eerst dient wel een onderzoek opgestart te worden.In de bijlage zet ik ook even een niet ontvangst verklaring die door (Willy Dhondt) ingevuld en ondertekend dient te worden, dit kan je ook meesturen met de klacht naar de afzender.Dan gaan zij ons contacteren voor het starten van een onderzoek.Hopende u voldoende genformeerd te hebben.Fijne dag nog.Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,WesleyDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------