Terug

Niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Colis Privé

31/05/2023

Beste, ik verwachtte een postpakket en deze zou worden geleverd via Colis Privé. Ik ben altijd thuis dus zou het pakket niet gemist kunnen hebben. Blijkbaar werd het geleverd, maar ik heb niets ontvangen, er werd ook niet aangebeld. Het pakket is nergens te bespeuren. Ik zou graag mijn pakket in ontvangst nemen of een terugbetaling voor de waarde die in het pakket zat.

Berichten (1)

Colis Privé

Naar: E. D.

05/06/2023

Beste,Alvast onze excuses voor het ongemak dat u hebt mogen ervaren.In het systeem zie ik inderdaad staan dat uw pakket op 25 mei 2023 omstreeks 15:25 is geleverd. Als extra informatie zie ik staan dat deze rondom het huis is geplaatst, normaliter op een veilige plaats.Wij hebben uw klacht van 25/5 goed ontvangen en de nodige stappen ondernomen. Helaas hebben wij uit ons onderzoek opgemaakt dat het pakket met referentienummer T61 000 043 005 als verloren is afgesloten.Contractueel mogen wij enkel de pakketten bezorgen indien er een klachtendossier geopend wordt moet dit naar de afzender gestuurd worden zodat hij het dossier verder kan opnemen. In dit geval zal CAINIAO de terugbetalingsprocedure moeten opstarten.Ik raad u aan om dit via uw webshop aan te vragen.Met vriendelijke groeten,Colis PrivéDe INFOBELUX Envoyé vrijdag 2 juni 2023 14:06À Clients-040 Objet RE: Klacht - Niet geleverd - (CPTBE01802824-79)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform