Terug

Niet geleverd zoals gezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: DPD Belgium

22/03/2025

Mijn pakket zou gisteren geleverd worden en dat is niet gebeurd. Is dus niet doen wat er moet gebeuren en ik ga dan ook klacht indienen.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: A. D.

24/03/2025

Beste Mr. De Bisschop, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Uw pakket werd verkeerd ingeladen en kwam vrijdag in een verkeerd depot aan. Het werd dus doorgestuurd naar het correct leverdepot en zal u zo snel mogelijk worden geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform