Terug

Niet geleverd volgens DPD door verandering van leveradres maar vind niks hierover bij track en trace

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: DPD Belgium

23/04/2022

Beste, ik bestelde planten bij plant en grow gingen geleverd worden op 23/04/2022 maar door verandering leveradres volgens u weet ik niet wanneer en waar ze geleverd zullen worden

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: F. D.

25/04/2022

Beste Freddy,Berdankt voor uw bericht.Het pakket werd na de gemiste poging bij u zaterdag omgeleid voor levering in een parcel shop.Het staat vandaag in levering en zal daar vandaag tussen 13u30 e 14u30 geleverd worden BUURTWINKEL OPEX VOORHAVENLAAN 608400 Oostende (BE)Opening hoursMo. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Tu. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00We. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Th. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Fr. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Sa. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Su. 10:00 - 22:00 00:00 - 00:00Het pakket blijf er 7 dagen staan.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

F. D.

Naar: DPD Belgium

25/04/2022

Wie heeft dan het leveradres veranderd? Ben heel de dag thuis gebleven er zitten wel plantjes in. Ze gingen zaterdag leveren en ineens staat er savonds leveradres veranderd ?

DPD Belgium

Naar: F. D.

25/04/2022

Beste Freddy,Volgens de tracking en GPS is de chauffeur nochtans bij u in de straat gestopt en laat ook een briefje achter in de bus.Indien u thuis was en geen briefje in uw bus, is de chauffeur waarschijnlijk op een verkeerd huis nummer geweest.Bij mislukte levering worden de pakketten automatisch omgeleid naar een parcel shop, vandaar de adres verandering die un doorkreeg.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform