Terug

Niet geleverd product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. M.

Naar: Veepee

26/06/2024

Ruim 10 dagen na de beloofde levertermijn is mijn bestlling nog steeds niet geleverd, Veepee stuurt enkel standaard mails in antwoord op mijn vragen en onderneemt duidelijk zeer weinig actie om dit op te lossen. - Op zondag 5/05/2024 heb ik een BBQ besteld op de app van Veepee. Voor levering op afspraak (enige optie) betaal ik €119 extra - De uiterste bezorgdatum die bevestid wordt is 14/06/2024. - 29/05 krijg ik een sms om de levering in te plannen. - Ik kies als leverdatum 5/06 en krijg de dag voordien een bevestigingsbericht met melding van levering tussen 9u en 11u. Mijn vader zal tijdens de voormiddag bij mij thuis wachten op de transporteur. - Ongeveer 11u20 op 5/06 krijg ik telefoon van de transporteur dat de chauffeur ziek is en de levering daardoor niet mogelijk was. Een nieuwe afspraak wordt gemaakt voor een week later (woensdag 12/06) - Op 12/06 komt weer geen levering. Ik kreeg ook geen bevestingsbericht de dag voordien. Voor de tweede keer heeft mijn vader urenlang bij mij thuis gewacht op de transporteur. Hierna heb ik via de site (chat functie) contact opgenomen met Veepee om te vragen waar mijn bestelling is. BInnen maximaal 5 werkdagen zal ik antwoord krijgen, ze gaan de transporteur contacteren. Op mijn vraag naar compensatie stelen ze een korting van €10 voor op een volgende bestelling. Hierop heb ik nog geantwoord dat €10 korting belachelijk is nadat ik €119 extra betall voor levering op afspraak en het falikant misloopt. Exact 5 werkdagen later, op 19/06, krijg ik melding dat de transporteur nog niet geantwoord heeft. Ze gaan een nieuw bericht sturen en het elke 24u opvolgen. Mijn klacht over de compensatie leidt tot een extra kortingscode van €20. Op vrijdag 21/06 heb nog geen verder nieuws van Veepee. Ik beslis zelf de transporteur te bellen. Bij de firma VIR (zie ik in de tackgegevens) krijg ik te horen dat de levering is doorgegeven aan een andere firma genaamd Agediss. Als ik Agediss bel krijg ik melding dat ze de bestlling nog niet pontvangen hebben en dat zij in principer leveren de dag nadat het order bij hen aankomt. Met twee telefoontjes van een paar minuten weet ik blijkbaar al meer dan Veepee op 7werkdagen te weten komt. Wanneer ik dat doormail naar Veepee en antwoord eis binnen twee werkdagen krijg ik melding dat ze nog geen antwoord hebben van transporteur VIR en dat ze het opnieuw zullen navragen. Ik krijg antwoord binnen 5 werkdagen ... Ik wil dat dit opgelost raakt. Bij voorkeur ontvang ik gewoon mijn bestelling alsnog. Anders wil ik een volledige terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform