Terug

Niet geleverd pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: bpost

20/09/2022

Beste, ik bestelde een electronisch apparaatje bij een webshop AAWireless (https://www.aawireless.io/) dat vanuit Duitsland verstuurd werd op 25/08/2022. De barcode= LE288024747DE, de Verzendwijze International Prime Inbound Retouradres EMC BRUCARGO, CARGO 829, 85084 REICHERTSHOFEN, DUITSLANDVervolgens zie ik via de Track&Trace dat het pakje naar mijn regio gestuurd wordt en s' anderendaags zal geleverd worden in de Bpost pakjesautomaat aan het Total-station in Vilvoorde. Gebeurt niet met verontschuldigingen, het pakketje gaat terug naar het uitwisselingskantoor enz... Tot 3x toe is het pakketje al terug naar Duitsland gegaan en dan terug naar Bpost , m.a.w het pakketje zit blijkbaar in een loop zonder dat het geleverd kan worden. Na telefonische contactname met de helpdesk op 02-2012345 werd mij een 1e maal verteld dat mijn adres niet kon gelezen worden door de automatische sorteringsmachines en de afzender moest gecontacteerd worden. Zo gedaan, het adres Fonteyneweg 6 02.3 , 1800 Vilvoorde werd correct vermeld door de afzender. De helpdesk lijkt onmachtig mij te helpen, de medewerkers zijn getraind standaard antwoorden te geven maar niet om daadwerkelijk concreet een geval op te lossen. De enige oplossing is dat iemand het pakket uit de mallemolen haalt en het naar het goede uitgiftecircuit stuurt maar helaas dus niet mogelijk. Wie kan dit oplossen? Zeker de afzender niet want mijn adres is correct hernomen. Zelf weet ik niet meer wat doen.

Berichten (1)

bpost

Naar: H. E.

20/09/2022

REF 1-44268657367Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. De zending werd op 5-9-22 teruggestuurd naar de afzender.We raden u aan uw afzender hierover in te lichtenIn de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-KC4GFEY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform