Hallo Sofie, op jullie site en op de APP staat nog steeds dat het pakket onderweg zou zijn naar het postpunt. Ik zal gaan kijken of het er is. Neemt niet weg, dat men niet eens hier heeft proberen te leveren. Dat is dus ook niet correct. Waarom heeft men dan niet gezegd, toen ik maandag een klacht liet registreren en een case liet opmaken dat het pakket op een postNL punt geleverd zou zijn? Als gebruiker is het zeer moeilijk de juiste informatie te krijgen. Ze is dan ook nog eens tegenstrijdig. Op de APP en op de website staat dat mijn pakket sinds 7/1 onderweg is naar het postpunt, en dat ik een bericht zou krijgen als het er is. Dat zie je ook vandaag nog. Zie pdf in bijlage. De informatie dat ik de verzender moet vragen een klacht op te maken, heb ik pas gisteren ontvangen, op 13/1 en niet op 10/1. Op 10/1 is de case genoteerd en is me gezegd nog even geduld te hebben. Op 13/1 krijg ik dan een mail dat de case wordt afgesloten. Het blijft een vreemde en zeer verwarrende manier van communiceren. De service is in ieder geval niet correct. Zoals gezegd heeft men niet geprobeerd op mijn adres te leveren. Daar betaal ik nochtans voor. Ik ga langs het postNL punt gaan en ik hou u op de hoogte.mvg,NicoNico Berx+32 479 99 31 63