Terug

Niet geleverd pakje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: bpost

12/11/2024

Er is volgens de leveringsbon van Bpost een pakje geleverd en af te halen op het postkantoor maar het pakje is nergens te vinden. Er zit ook een foute barcoda op de bon zodat ze het niet kunnen opzoeken. Er is mij gezegd van Bpost om de leverancier te contacteren maar die reageert niet op de mail. Het gaat hier toch om de som van 50,10 euro en gezien er toch een leveringsdocument is vindt ik dat het aan Bpost is om dit probleem op te lossen. Twee documenten in bijlage. Graag een reactie aub. Etienne Laermans

Berichten (1)

bpost

Naar: E. L.

13/11/2024

REF : 1-57712810293 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat op de zending inderdaad een niet scanbaar zendingsnummer kleefde. Na navraag in het postkantoor werd uw zending teruggevonden. U mag deze in uw postkantoor ophalen, uw contactpersoon aldaar is Lilli. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 12/11/2024 16:45:18 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Niet geleverd pakje ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QIHCBM2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform