Terug

Niet geleverd, geen geld terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Hello Fresh

05/09/2023

Ik bestelde een maaltijdbox via hello fresh. Deze kon niet worden geleverd aangezien ik te laat was als gevolg van file. Zoals aangegeven bel ik de dag nadien in de ochtend voor een nalevering. Na 15 min neemt niemand de telefoon op. Ik bel namiddag terug om te horen dat de box niet meer geleverd kan worden. Ik eis het aankoopbedrag terug.

Berichten (4)

Hello Fresh

Naar: M. V.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Hello Fresh

Naar: M. V.

06/09/2023

Hello Michiel,Wat vervelend om te horen dat je de box niet hebt kunnen ontvangen.Natuurlijk is het nodig vervelend dat het niet is gelukt om onzeklantenservice te bereiken de volgende dag, wij zijn namelijk elke daggeopend vanaf 08:00. Graag kijk ik met je mee naar een gepaste oplossing,echter heb ik hiervoor wel je persoonlijke gegevens nodig. Aangezien diteen openbaar platform is, verzoek ik je om contact op te nemen viawww.hellofresh.be/contact-us. Dan wordt je zo snel mogelijk geholpen dooreen van mijn collega's.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp di 5 sep 2023 om 19:24 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

M. V.

Naar: Hello Fresh

14/09/2023

Via jullie automatisch antwoord systeem word ik steeds teruggestuurd naar de beginpagina en/of krijg ik geen antwoord op mijn vraag. Zo werd mij voorgesteld om emailvoorkeuren aan te passen wanneer ik de klacht letterlijk van hierboven overneem. Wanneer gebruik wordt gemaakt van “contacteer ons” krijg ik opnieuw hetzelfde incompetente systeem te doorlopen. Ik wil in contact komen met een persoon, niet met een robot.

Hello Fresh

Naar: M. V.

14/09/2023

Hello Michiel,Wat vervelend dat het niet lukt een chat te starten via onze contactpagina,je mag ons ook altijd bellen! Een andere optie is dat je even eenprivéberichtje stuurt via Facebook of Instagram, daar helpen we je ookgraag verder!Met vriendelijke groet,Maartje van HelloFreshOn Thu, Sep 14, 2023 at 7:32'¯AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform