Terug

Niet geleverd artikel, beschadigde lege verpakking ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

W. K.

Naar: MediaMarkt

15/07/2025

Beste, Ik heb op 9/07/2025 een Sony xm5 Headset besteld. Dit ter waarde van 279 Euro. Op 10/07 is deze bestelling geleverd door Bpost. Groot was mijn verbazing als de doos helemaal beschadigd was en toegeplakt met plakband van Bpost. Dit met de tekst "geachte klant, uw zending werd per ongeluk beschadigd. Onze excuses". Ik heb onmiddellijk naar Mediamarkt gemaild met de foto's van de doos in de toestand hoe ik ze gekregen had. Ik heb zelf een video gemaakt als ik de doos opende omdat ik direct voelde dat deze doos te weinig woog. Mijn gedacht is uitgekomen en de doos was leeg. Mediamarkt weigert alle communicatie. Ze negeren telefoons en weigeren te antwoorden op mijn emails. Ook al is mediamarkt verantwoordelijk voor het correct leveren van de bestelling. Ik kan begrijpen dat dit eigenlijk de fout is van Bpost maar als je Bpost contacteerd melden ze je direct om met de verzender contact op te nemen. Enkel de verzender kan een onderzoek vragen. Nu gezien mediamarkt alle communicatie negeert is dit zeer moeilijk om te bekomen. Ik ben dus eigenlijk 279 euro bestolen door mediamarkt. Ik wil een terugbetaling ontvangen voor mijn niet geleverde bestelling zodat ik mijn oortjes bij een andere winkel kan kopen. Ik koop nooit meer iets bij mediamarkt als ze hun klanten zo behandelen.

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: W. K.

24/07/2025

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp verder in :250710-030900 266942394 Reactie Door E-Mail Antwoorden (24/07/2025 13:30) Geachte mevrouw, meneer, In reactie op uw e-mail d.d. [Datum] informeer ik u als volgt (uw referentie: ). De klant heeft ons bewijs verstrekt dat het pakket is geopend (verzegeld met tape van bpost). Naar aanleiding hiervan hebben wij de klant ondersteund met een terugbetaling. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Imane Referentienummer vraag 250715-047346 Gemaakt op: 15/07/2025 18:35 Laatst bijgewerkt op: 24/07/2025 13:30 Status: Follow-up Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: MediaMarkt Boechoutlaan 105 bus 002. 1853 Strombeek-Bever Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:000970:28276---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform