Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.
Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp
verder in :250710-030900 266942394
Reactie Door E-Mail Antwoorden
(24/07/2025 13:30)
Geachte mevrouw, meneer,
In reactie op uw e-mail d.d. [Datum] informeer ik u als volgt (uw referentie:
).
De klant heeft ons bewijs verstrekt dat het pakket is geopend (verzegeld met tape van bpost). Naar aanleiding hiervan hebben wij de klant ondersteund met een terugbetaling.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag.
Met vriendelijke groet,
Imane
Referentienummer vraag 250715-047346
Gemaakt op: 15/07/2025 18:35
Laatst bijgewerkt op: 24/07/2025 13:30
Status: Follow-up
Nog vragen?
Bezoek onze
FAQ-pagina.
Volg ons:
MediaMarkt
Boechoutlaan 105 bus 002. 1853 Strombeek-Bever
Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.
[---002:000970:28276---]