Terug

Niet gekregen waar ik voor betaald heb

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Sawiday Belgium B.V.

03/10/2023

https://www.sawiday.be/nl-be/p/77055856/villeroy-boch-badwaste-met-toevoer-en-overloop-voor-oberon-2.0-chroom-of-wit?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvNu3npD8fYnS6EZqMi6pUswDMI2uXHBhLDdPNs4iE9RGQUKZPbGBKRoCRdcQAvD_BwE. Op bovenstaande link bestelde ik een speciale badsifon. Bij ontvangst bleek er enkel de overloop bij te zitten. Nergens op hun website (zie link) wordt vermeld dat er geen sifon bij zou zitten. Na telefonisch contact werd ik er op gewezen dat de sifon op de foto een andere kleur had (wat achteraf gezien vaag bleek te kloppen). Doordat het niet vermeld staat dat het enkel over de overloop ging voel ik mij nu bedrogen en zelfs bestolen. Ze hebben nu bij wijze van tegemoetkoming het voorstel gedaan dat ik de sifon apart kan kopen aan 250€ ipv 490€. Hier ga ik echter niet met akkoord.

Berichten (7)

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

03/10/2023

Beste Klachtenbox,  Wij hebben jouw bericht ontvangen. Wij doen ons best je binnen 1 werkdag een reactie te sturen.  Mocht je een aanvulling willen doen op je aanvraag kun je antwoorden op deze e-mail.  Met vriendelijke groet,Het Sawiday.be team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.[WP0YXY-V601R]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

06/10/2023

Beste Klachtenbox,  Wij hebben jouw bericht ontvangen. Wij doen ons best je binnen 1 werkdag een reactie te sturen.  Mocht je een aanvulling willen doen op je aanvraag kun je antwoorden op deze e-mail.  Met vriendelijke groet,Het Sawiday.be team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.[4NXXYE-YR134]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

06/10/2023

----------------------------------------------Goedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier![phone](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/09ec864a9d45764cab14e912634609a35c998bc3.png) 03 685 0311 ![website](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/675f92ddb6b0da200c3b65c6f28fcb510baf4c2b.png) www.sawiday.be ![Sanitairwinkel](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/9bcccab26743103e38fee561e47f37e3a24fc793.png)Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem![Facebook](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f6a11e38aa55730d9bd7e6962d02332fe35d2bfb.png) ![LinkedIn](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/fc34fa2a1b1040c068b7209a46997626cfdc8306.png) ![Instagram](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/5ab952c0c716d8b5bcda2b41973c90f8a1bf064f.png) ![YouTube](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f3ec2d79b85899e054b3dce9ced0c35a7d79357e.png) ![Pinterest](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/cea64390fe995556b20f6412251c7e06f97e3e10.png)Hoe heb ik u geholpen?GoedNiet goed--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.Op 6 oktober 2023 om 08:45:46 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [4NXXYE-YR134] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [4NXXYE-YR134]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

06/10/2023

----------------------------------------------**Olivier Oushoorn**Toewijzen1 minuut geledenGoedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier![phone](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/09ec864a9d45764cab14e912634609a35c998bc3.png) 03 685 0311 ![website](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/675f92ddb6b0da200c3b65c6f28fcb510baf4c2b.png) www.sawiday.be ![Sanitairwinkel](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/9bcccab26743103e38fee561e47f37e3a24fc793.png)Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem![Facebook](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f6a11e38aa55730d9bd7e6962d02332fe35d2bfb.png) ![LinkedIn](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/fc34fa2a1b1040c068b7209a46997626cfdc8306.png) ![Instagram](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/5ab952c0c716d8b5bcda2b41973c90f8a1bf064f.png) ![YouTube](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f3ec2d79b85899e054b3dce9ced0c35a7d79357e.png) ![Pinterest](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/cea64390fe995556b20f6412251c7e06f97e3e10.png)Hoe heb ik u geholpen?GoedNiet goed--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.Op 3 oktober 2023 om 21:17:12 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [WP0YXY-V601R] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [WP0YXY-V601R]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

06/10/2023

In navolging van bovenstaande mail,De afvoercombinatie + sifon, wordt steeds samen geleverd bij het bad.Het bad werd niet bij ons besteld (is ons toch niet bekend).Onze leverancier en VilleroyBoch (producent) geven dit ook aan in hun mail (zie bijlage).Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en ZaventemHoe heb ik u geholpen?GoedNiet goed Dit e-mailbericht is een service van Sawiday. Mogelijk gemaakt door ZendeskOp 6 oktober 2023 om 09:30:53 UTC schreef Olivier info@sawiday.be: border-collapse: collapse [dir=rtl] .directional_text_wrapper direction: rtl unicode-bidi: embed @media only screen and (max-width: 768px) .simplified-email-footer .namecard min- padding: 0 0 16px 0 .simplified-email-footer .content padding: 16px Goedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.beBezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en ZaventemHoe heb ik u geholpen?GoedNiet goed Dit e-mailbericht is een service van Sawiday. Mogelijk gemaakt door ZendeskOp 6 oktober 2023 om 08:45:46 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: a, a[href] color: b60a73 div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapsemso--lspace: 0ptmso--rspace: 0ptbackground-color: f9f8f7div[class~="INS"] ,font-family: Arial, Verdana, Sans-Seriffont-size: 14pxline-height: 18pxcolor: 303030font-weight: normaltext-align: left ,,,p,a,li,blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important min-a color: b60a73 height: auto !importantmax-[class~=helpBanner] padding: 0 10px !important[class~=main] border-bottom: none !important[class~=w10],[class~=w10] width: 10px !important[class~=w15],[class~=w15] width: 15px !important[class~=w20],[class~=w20] width: 20px !important[class~=w30],[class~=w30] width: 30px !important[class~=h5] height: 5px !important[class~=h10] height: 10px !important[class~=h15] height: 15px !important[class~=h20] height: 20px !important[class~=logo] width: 110px !importantheight: auto !important[class~=logo2] width: 100px !importantheight: auto !important[class~=hide],tr[class~=hide],[class~=hide],[class~=hide] display: none !importantheight: 0 !importantline-height: 0 !importantvisibility: hidden !importantwidth: 0 !important[class~=f8],a[class~=f8] font-size: 8px !importantline-height: 8px !important font-size: 12px !importantline-height: 16px !important[class~=f14] font-size: 14px !importantline-height: 18px !important[class~=f16] font-size: 16px !importantline-height: 20px !important[class~=f18] font-size: 18px !importantline-height: 22px !important[class~=via] float: left !importantwidth: auto !importanttext-align: right !important[class~=about] float: right !importantwidth: auto !importanttext-align: right !important[class~=title] font-size: 24px !importantline-height: 28px !importanta[class~=button] font-size: 12px !importantline-height: 16px !importantpadding: 15px 0 !important text-align: center !important[class~=needHelpCell] display: inline !importantfont-size: 14px !importantline-height: 18px !important text-align: center !importanta[class~=needHelpButton] border-radius: 5pxbackground-color: fa5528background-repeat: repeat-xbackground-image: -moz-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -ms-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from( fa5528), to( fa5528))background-image: -webkit-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: -o-linear-gradient(top, fa5528, fa5528)background-image: linear-gradient(to bottom, fa5528, fa5528)padding: 5px 10px !importantborder-bottom: 2px solid bfbfbdcolor: fff !importantfont-size: 14px !importantline-height: 14px !importantmargin: 0 0 0 10px !importanttext-transform: uppercase !importanttext-align:center[class~=dl-spacer] height: 10px !importantwidth: 1px !important[class~=dl-spacer] height: 10px !important[class~=term] text-align: left !importantfont-size: 12px !importantline-height: 12px !important font-size: 12px !importantline-height: 16px !important[class~=paperclip],[class~=paperclip] width: 12px !importantheight: 12px !important[class~=bigcheck],[class~=bigcheck] width: 20px !importantheight: 20px !importantpadding-right: 5px !important[class~=iconLink] width: auto !importantdisplay: inline-block !important[class~=iconLeft] margin-right: 5px !important[class~=iconRight] margin-left: 5px !important [class~=only-desk] display: none !important [4NXXYE-YR134][4NXXYE-YR134] [4NXXYE-YR134][4NXXYE-YR134]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

07/10/2023

Beste Klachtenbox,Recent heb je contact gehad met één van onze medewerkers. We willen je vragen om je feedback achter te laten zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Hoe hebben we je geholpen? 👍🏻 Goed, ik ben tevreden 👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden Hieronder de vraag zoals je die aan ons gesteld hebt:Met vriendelijke groet,Het Sawiday.be team Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:41 CEST In navolging van bovenstaande mail,De afvoercombinatie + sifon, wordt steeds samen geleverd bij het bad.Het bad werd niet bij ons besteld (is ons toch niet bekend).Onze leverancier en VilleroyBoch (producent) geven dit ook aan in hun mail (zie bijlage).Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:30 CEST Goedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Klachtenbox 6 okt 2023 10:45 CEST Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:41 CEST In navolging van bovenstaande mail,De afvoercombinatie + sifon, wordt steeds samen geleverd bij het bad.Het bad werd niet bij ons besteld (is ons toch niet bekend).Onze leverancier en VilleroyBoch (producent) geven dit ook aan in hun mail (zie bijlage).Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:30 CEST Goedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Klachtenbox 6 okt 2023 10:45 CEST BART VERHEYEN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01889223-51 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat:- deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen.- alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is.- je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 062617d5-4403-44e2-9ad3-8a5ae6b626ca De klacht vanBART VERHEYEN Niet gekregen waar ik voor betaald heb Naam van de klant BART VERHEYEN Klantreferentie Factuurnummer: 321959 Beschijving van de klachts:www.sawiday.be/nl-be/77055856/villeroy-boch-badwaste-met-toevoer-en-overloop-voor-oberon-2.0-chroom-of-wit?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvNu3npD8fYnS6EZqMi6pUswDMI2uXHBhLDdPNs4iE9RGQUKZPbGBKRoCRdcQAvD_BwE. Op bovenstaande link bestelde ik een speciale badsifon. Bij ontvangst bleek er enkel de overloop bij te zitten. Nergens op hun website (zie link) wordt vermeld dat er geen sifon bij zou zitten. Na telefonisch contact werd ik er op gewezen dat de sifon op de foto een andere kleur had (wat achteraf gezien vaag bleek te kloppen). Doordat het niet vermeld staat dat het enkel over de overloop ging voel ik mij nu bedrogen en zelfs bestolen. Ze hebben nu bij wijze van tegemoetkoming het voorstel gedaan dat ik de sifon apart kan kopen aan 250Eur ipv 490Eur. Hier ga ik echter niet met akkoord. Gewenst resultaatDat ik alle onderdelen krijg toegestuurd zonder kosten Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegd Met vriendelijke groeten, Testaankoop Dit e-mailbericht is een service van Sawiday. Mogelijk gemaakt door Zendesk[4NXXYE-YR134] Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:41 CEST In navolging van bovenstaande mail,De afvoercombinatie + sifon, wordt steeds samen geleverd bij het bad.Het bad werd niet bij ons besteld (is ons toch niet bekend).Onze leverancier en VilleroyBoch (producent) geven dit ook aan in hun mail (zie bijlage).Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Olivier (Sawiday) 6 okt 2023 11:30 CEST Goedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier 03 685 0311 www.sawiday.be Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem Klachtenbox 6 okt 2023 10:45 CEST BART VERHEYEN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01889223-51 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat:- deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal een van de komende dagen contact met je opnemen.- alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs als de klacht openbaar is.- je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klacht openbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: 062617d5-4403-44e2-9ad3-8a5ae6b626ca De klacht vanBART VERHEYEN Niet gekregen waar ik voor betaald heb Naam van de klant BART VERHEYEN Klantreferentie Factuurnummer: 321959 Beschijving van de klachts:www.sawiday.be/nl-be/77055856/villeroy-boch-badwaste-met-toevoer-en-overloop-voor-oberon-2.0-chroom-of-wit?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvNu3npD8fYnS6EZqMi6pUswDMI2uXHBhLDdPNs4iE9RGQUKZPbGBKRoCRdcQAvD_BwE. Op bovenstaande link bestelde ik een speciale badsifon. Bij ontvangst bleek er enkel de overloop bij te zitten. Nergens op hun website (zie link) wordt vermeld dat er geen sifon bij zou zitten. Na telefonisch contact werd ik er op gewezen dat de sifon op de foto een andere kleur had (wat achteraf gezien vaag bleek te kloppen). Doordat het niet vermeld staat dat het enkel over de overloop ging voel ik mij nu bedrogen en zelfs bestolen. Ze hebben nu bij wijze van tegemoetkoming het voorstel gedaan dat ik de sifon apart kan kopen aan 250Eur ipv 490Eur. Hier ga ik echter niet met akkoord. Gewenst resultaatDat ik alle onderdelen krijg toegestuurd zonder kosten Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegd Met vriendelijke groeten, Testaankoop Dit e-mailbericht is een service van Sawiday. Mogelijk gemaakt door Zendesk[4NXXYE-YR134]

Sawiday Belgium B.V.

Naar: B. V.

07/10/2023

Beste Klachtenbox,Recent heb je contact gehad met één van onze medewerkers. We willen je vragen om je feedback achter te laten zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Hoe hebben we je geholpen? 👍🏻 Goed, ik ben tevreden 👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden Hieronder de vraag zoals je die aan ons gesteld hebt:Met vriendelijke groet,Het Sawiday.be team----------------------------------------------Olivier, 6 okt 2023 11:32 CEST**Olivier Oushoorn**Toewijzen1 minuut geledenGoedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier![phone](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/09ec864a9d45764cab14e912634609a35c998bc3.png) 03 685 0311 ![website](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/675f92ddb6b0da200c3b65c6f28fcb510baf4c2b.png) www.sawiday.be ![Sanitairwinkel](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/9bcccab26743103e38fee561e47f37e3a24fc793.png)Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem![Facebook](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f6a11e38aa55730d9bd7e6962d02332fe35d2bfb.png) ![LinkedIn](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/fc34fa2a1b1040c068b7209a46997626cfdc8306.png) ![Instagram](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/5ab952c0c716d8b5bcda2b41973c90f8a1bf064f.png) ![YouTube](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f3ec2d79b85899e054b3dce9ced0c35a7d79357e.png) ![Pinterest](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/cea64390fe995556b20f6412251c7e06f97e3e10.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 3 okt 2023 23:17 CEST ----------------------------------------------Olivier, 6 okt 2023 11:32 CEST**Olivier Oushoorn**Toewijzen1 minuut geledenGoedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier![phone](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/09ec864a9d45764cab14e912634609a35c998bc3.png) 03 685 0311 ![website](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/675f92ddb6b0da200c3b65c6f28fcb510baf4c2b.png) www.sawiday.be ![Sanitairwinkel](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/9bcccab26743103e38fee561e47f37e3a24fc793.png)Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem![Facebook](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f6a11e38aa55730d9bd7e6962d02332fe35d2bfb.png) ![LinkedIn](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/fc34fa2a1b1040c068b7209a46997626cfdc8306.png) ![Instagram](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/5ab952c0c716d8b5bcda2b41973c90f8a1bf064f.png) ![YouTube](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f3ec2d79b85899e054b3dce9ced0c35a7d79357e.png) ![Pinterest](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/cea64390fe995556b20f6412251c7e06f97e3e10.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 3 okt 2023 23:17 CEST ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:test-aankoop.be/-/media/global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/dd67edcb58854ea5873814a683be0f7f.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je hebt een klacht ontvangen van BART VERHEYEN ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01889223-51. Heb je vragen over ons platform? ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) refToken: 062617d5-4403-44e2-9ad3-8a5ae6b626ca ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Niet gekregen waar ik voor betaald heb ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Naam van de klant ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) BART VERHEYEN ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Klantreferentie ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Factuurnummer: 321959 ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Beschijving van de klacht ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) s:www.sawiday.be/nl-be/77055856/villeroy-boch-badwaste-met-toevoer-en-overloop-voor-oberon-2.0-chroom-of-wit?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvNu3npD8fYnS6EZqMi6pUswDMI2uXHBhLDdPNs4iE9RGQUKZPbGBKRoCRdcQAvD_BwE. Op bovenstaande link bestelde ik een speciale badsifon. Bij ontvangst bleek er enkel de overloop bij te zitten. Nergens op hun website (zie link) wordt vermeld dat er geen sifon bij zou zitten. Na telefonisch contact werd ik er op gewezen dat de sifon op de foto een andere kleur had (wat achteraf gezien vaag bleek te kloppen). Doordat het niet vermeld staat dat het enkel over de overloop ging voel ik mij nu bedrogen en zelfs bestolen. Ze hebben nu bij wijze van tegemoetkoming het voorstel gedaan dat ik de sifon apart kan kopen aan 250Eur ipv 490Eur. Hier ga ik echter niet met akkoord. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Gewenst resultaat ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)Dat ik alle onderdelen krijg toegestuurd zonder kosten ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Bijgevoegde documenten ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png)Geen documenten bijgevoegd ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Met vriendelijke groeten, Testaankoop ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/dd67edcb58854ea5873814a683be0f7f.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.[WP0YXY-V601R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ----------------------------------------------Olivier, 6 okt 2023 11:32 CEST**Olivier Oushoorn**Toewijzen1 minuut geledenGoedemiddag,Zoals we de klant ook al duidelijk hebben gemaakt, heeft hij enkel de wast met toevoer besteld.De sifon (donkerder op de foto) is apart aan te kopen, vandaar het kleurverschil.Er wordt ook nergens vermeld dat de sifon inclusief is.De klant gaat verder op de foto maar deze indicatief, vandaar dat de sifon ook donkerder is gemaakt op de foto.De sifon die de klant nog nodig heeft dient dus apart aangekocht te worden en hebben we de klant aangeboden om aan de helft van de prijs aan te kopen.We zijn dit niet verplicht maar doen dit uit coulance voor de klant.Deze gaat hier niet mee akkoord en verwacht dat we deze kosteloos zullen opsturen, wat uiteraard niet mogelijk is.We hebben tevens aangeboden dat hij het ontvangen artikel kosteloos kan terugsturen en wij dit volledig terugbetalen, ook hier gaat de klant niet mee akkoord.Verder als dit kunnen wij helaas niet gaan.Met vriendelijke groet,Olivier![phone](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/09ec864a9d45764cab14e912634609a35c998bc3.png) 03 685 0311 ![website](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/675f92ddb6b0da200c3b65c6f28fcb510baf4c2b.png) www.sawiday.be ![Sanitairwinkel](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/9bcccab26743103e38fee561e47f37e3a24fc793.png)Bezoek onze showrooms in Hasselt , Schoten en Zaventem![Facebook](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f6a11e38aa55730d9bd7e6962d02332fe35d2bfb.png) ![LinkedIn](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/fc34fa2a1b1040c068b7209a46997626cfdc8306.png) ![Instagram](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/5ab952c0c716d8b5bcda2b41973c90f8a1bf064f.png) ![YouTube](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/f3ec2d79b85899e054b3dce9ced0c35a7d79357e.png) ![Pinterest](s:theme.zdassets.com/theme_assets/14583726/cea64390fe995556b20f6412251c7e06f97e3e10.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 3 okt 2023 23:17 CEST ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:test-aankoop.be/-/media/global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/dd67edcb58854ea5873814a683be0f7f.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je hebt een klacht ontvangen van BART VERHEYEN ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01889223-51. Heb je vragen over ons platform? ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) refToken: 062617d5-4403-44e2-9ad3-8a5ae6b626ca ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Niet gekregen waar ik voor betaald heb ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Naam van de klant ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) BART VERHEYEN ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Klantreferentie ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Factuurnummer: 321959 ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Beschijving van de klacht ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) s:www.sawiday.be/nl-be/77055856/villeroy-boch-badwaste-met-toevoer-en-overloop-voor-oberon-2.0-chroom-of-wit?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvNu3npD8fYnS6EZqMi6pUswDMI2uXHBhLDdPNs4iE9RGQUKZPbGBKRoCRdcQAvD_BwE. Op bovenstaande link bestelde ik een speciale badsifon. Bij ontvangst bleek er enkel de overloop bij te zitten. Nergens op hun website (zie link) wordt vermeld dat er geen sifon bij zou zitten. Na telefonisch contact werd ik er op gewezen dat de sifon op de foto een andere kleur had (wat achteraf gezien vaag bleek te kloppen). Doordat het niet vermeld staat dat het enkel over de overloop ging voel ik mij nu bedrogen en zelfs bestolen. Ze hebben nu bij wijze van tegemoetkoming het voorstel gedaan dat ik de sifon apart kan kopen aan 250Eur ipv 490Eur. Hier ga ik echter niet met akkoord. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Gewenst resultaat ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)Dat ik alle onderdelen krijg toegestuurd zonder kosten ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Bijgevoegde documenten ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png)Geen documenten bijgevoegd ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Met vriendelijke groeten, Testaankoop ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/dd67edcb58854ea5873814a683be0f7f.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Sawiday.[WP0YXY-V601R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform