Beste,Vorig jaar kregen wij een Bongo bon 3 luxedagen in Europa twv 299€. Nu wilden we deze gebruiken maar ik kreeg hem niet geregistreerd. Ik ben hiervoor vandaag speciaal naar de Bongo winkel in Leuven gereden om uitleg te vragen. De vriendelijke mevrouw aan de balie wist mij te vertellen dat de bon niet geactiveerd is EN dat zij dit niet kan doen zonder het aankoopbewijs. Ik dacht dat Bongo cadeaubons verkopen die de mensen aan iemand kunnen schenken???? Ten eerste vind ik het not done dat ik het betaalbewijs moet gaan vragen aan de schenker van onze bon. Ten tweede hebben wij deze een jaar geleden gekregen?? Hoe kan ik daar nog achter komen????Ik ben dan ook zeer verontwaardigd dat wij deze dure bon NIET kunnen gebruiken door een, in mijn ogen, mankement in hun systeem. Hoe wij aan deze bon komen is zelfs niet aan de orde. Ik ga ervan uit dat de verkoper deze bij Bongo heeft aangekocht. Hij is dus reeds betaald. De ontvanger moet voor deze fout in hun systeem niet opdraaien. Ik eis dan ook dat onze bon asap geactiveerd wordt OF vervangen wordt door een andere, gelijkwaardige bon. Ik heb trouwens al mijn gegevens achter gelaten in de winkel in Leuven in de hoop dat er snel een oplossing komt. Wij hadden nl voorzien om deze bon 7 en 8 augustus te verzilveren. Alvast bedankt voor uw luisterend oor en in de hoop dat we snel tot een oplossing kunnen komen. Benny Sapion