Beste Viessmann Klantendienst,
Ik schrijf u om mijn ontevredenheid te uiten over Vitocharge VX3 t huisbatterij die ik op 20/03/23 via EWK Technics ( reeds failliet) bij uw bedrijf heb gekocht. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen en de kwaliteit die ik van uw bedrijf gewend ben.
Ik heb dit reeds gemeld op 15 Juli 2024 via KASPERS TECHNICS( Landen).
Specifiek gaat mijn klacht over het volgende:
Het product werkt niet naar behoren ! We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niemand gezien. Het voortdurende op- en afspringen van de omvormer kan onmogelijk goed zijn voor de installatie, en dit leidt tot verdere zorgen over de prestaties van de omvormer
Kunt u alstublieft uw planning kenbaar maken en mij laten weten wanneer ik de technicus kan verwachten? Ik zou graag willen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik had gehoopt op een probleemloze ervaring, maar dit heeft mij erg teleurgesteld. Daarom verzoek ik u vriendelijk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik stel voor dat u het defecte product vervangt, de dienst herstelt , of een volledige terugbetaling aanbiedt.
Ik verwacht binnen twee weken een oplossing van uw kant. Indien ik binnen deze termijn geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik overwegen om verdere stappen te ondernemen.
Ik hoop dat we dit probleem snel en naar tevredenheid kunnen oplossen.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Danny Van Brusselen