Terug

Niet functioneren van Thuisbatterij Vitocharge VX3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. V.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

21/08/2024

Beste Viessmann Klantendienst, Ik schrijf u om mijn ontevredenheid te uiten over Vitocharge VX3 t huisbatterij die ik op 20/03/23 via EWK Technics ( reeds failliet) bij uw bedrijf heb gekocht. Helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen en de kwaliteit die ik van uw bedrijf gewend ben. Ik heb dit reeds gemeld op 15 Juli 2024 via KASPERS TECHNICS( Landen). Specifiek gaat mijn klacht over het volgende: Het product werkt niet naar behoren ! We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niemand gezien. Het voortdurende op- en afspringen van de omvormer kan onmogelijk goed zijn voor de installatie, en dit leidt tot verdere zorgen over de prestaties van de omvormer Kunt u alstublieft uw planning kenbaar maken en mij laten weten wanneer ik de technicus kan verwachten? Ik zou graag willen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.     Ik had gehoopt op een probleemloze ervaring, maar dit heeft mij erg teleurgesteld. Daarom verzoek ik u vriendelijk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik stel voor dat u het defecte product vervangt, de dienst herstelt , of een volledige terugbetaling aanbiedt. Ik verwacht binnen twee weken een oplossing van uw kant. Indien ik binnen deze termijn geen bevredigend antwoord ontvang, zal ik overwegen om verdere stappen te ondernemen. Ik hoop dat we dit probleem snel en naar tevredenheid kunnen oplossen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Danny Van Brusselen

Berichten (2)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: D. V.

23/08/2024

Hallo meneer/mevrouw,Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van 06/08, die onze aandacht heeft getrokken. Wij betreuren uw negatieve ervaring met uw installatir.Wij hebben de serviceaanvraag ontvangen.Wij hebben uw installateur op 05/08 op de hoogte gebracht van de situatie (u heeft een kopie van deze brief ontvangen) en van de compensatie die Viessmann zal geven.Vandaag gaan we de status van de monitoring van uw installatie controleren en zullen we in de komende dagen contact met u opnemen.We willen ook tot een evenwichtige overeenkomst komen, en op puur commerciële basis (en zonder schuldbekentenis van onze kant) kunnen we bevestigen dat je geen factuur zal ontvangen voor de werkzaamheden die op 08/08 werden uitgevoerd.We hopen dat dit de situatie verduidelijkt en hopen dat dit commerciële voorstel aan uw verwachtingen voldoet.Vriendelijke groeten – Sincères salutationsSerge NyssenHead of Technical DepartmentViessmann Belgium bvba/sprlB 4841 Welkenraedtphone: +32 87 353439fax: +32 27129902e-mail: @viessmann.beweb: s:www.viessmann-climatesolutions.com

D. V.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

23/09/2024

Beste hebt U enig idee wanneer de afgekoppelde batterijen worden vervangen?

Bemiddeling door Testaankoop 23 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform