Terug

Niet functioneren van Stop en Start functie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: CITROEN BELUX

21/05/2020

Beste, in mei 2019 werd mijn Citroën C5 Aircross 1.6 Pure tech 180 geleverd. Na enkele dagen merkte ik dat de Stop Start functie NIET naar behoren werkte. Het controle lichtje ging en weer uit. Maar de motor stopte niet en de chrono bleef op 00:00. In de garage werd gezegd dat er een software update moest komen, maar daar heb ik niets meer van gehoord. op 07/05/2020 bracht ik mijn auto binnen voor de jaarlijkse inspectie en vroed om deze keer het probleem te verhelpen. Op de herstellingsfactuur staat dat START EN STOP FUNCTIE WERKT WEL NA LANGERE RIT. ZOWEL BATTERIJ ALS E BOOSTER MOETEN GELADEN ZIJN. BA . Ik denk niet dat de garage een langere een langere testrit gedaan heeft om dit te testen. Indien mijn originele batterij te zwak is, had Citroën er een sterkere moeten in plaatsen. Een E Booster kent ik niet en weet dus ook niet hoe ik die moet opladen. Ik heb verleden jaar al een paar ritten van meer dan 200 km afgelegd en dat ding werkt nog steeds niet. Dit jaar heb ik als ritten van 50-60 km afgelegd steeds met hetzelfde resultaat: licht gaat aan maar motor stopt niet. Aan gezien dit reeds mijn 3de of 4de C5 is met heel veel opties, had ik graag dat mijn wagen optimaal werkt zodat ik milieubewust verderkan rijden. Ik hoop dat u mij kan verder helpen voor dat ik op zoek ga naar lotgenoten.Met vriendelijke groeten,D.Detilloux


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform