Beste Rosita, Omdat we willen dat ook Testaankoop volgt sturen we hieronder uw mail die u niet via platform Testaankoop verstuurde maar wel naar ons privé.Wederom willen we bevestigen dat het ons NIET gaat om de schade aan het toestel maar wel om het feit dat er via uw verkopers platform een gsm werd verkocht die NIET bestemd is voor de Europese markt wat strict verboden is. Wij hebben het toestel via u gekocht en u bent verantwoordelijk dit voor al uw partners te checken. Daardoor kunnen wij het toestel NIET herstellen naar wens. Ook al valt het buiten garantie: wij kunnen er nergens voor terechtGraag passend reageren en de wetgeving inzake correct toe passen, zo niet gaan wij verdere stappen ondernemem via de advocaten van TestaankoooMvg VincentBeste Vincent,Onlangs heb ik je onderstaande e-mail gestuurd over de Samsung Galaxy S23 Ultra 5G van bovengenoemde bestelling.We hebben de verkoper verzocht om iets voor je te betekenen hierin maar helaas hebben we geen reactie van hem ontvangen, hij is ook niet meer actief op ons platform. Wij kunnen hier verder dan ook niet in bemiddelen omdat het gaat om gebruikersschade. Wij kunnen vanuit bol alleen bemiddelen als het gaat om een defect binnen de garantie. Wij zijn als bol geen onderdeel in deze koopovereenkomst, de koopovereenkomst is gesloten tussen jou en de verkoper Electro phenix.Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,Rositabol.com bemiddelingsspecialistwww.bol.com