Terug

Niet echt klacht maar vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Geschenk niet ontvangen

Klacht

M. S.

Naar: Testaankoop

28/06/2025

Beste, Het is niet echt een klacht maar meer een vraag. Ik heb geen mail ontvangen of per ongeluk in spam verwijderd voor het welkom geschenk. Ik heb daar nog niks van gelezen. Ik vind deze ook niet terug in mijn app van mijn abonnement. Waar kan ik dit vinden. Met vriendelijke groeten Magali.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. S.

30/06/2025

Beste, Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de website giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mail waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mail viahet contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform