Geachte heer/mevrouw,Ik wil graag een klacht indienen over het kleine onderhoud dat ik heb laten uitvoeren bij Auto 5 in Wilrijk. Ik ben erg teleurgesteld over de manier waarop deze service is verlopen.Bij het afleveren van mijn auto werd mij verteld dat er twee verschillende prijzen waren voor het kleine onderhoud: 199 euro en 159 euro. De medewerker aan de kassa vertelde mij dat er een verschil was tussen de twee, namelijk dat er bij de kleine onderhoudsbeurt van 199 euro Resetten periodiek in zit en bij die van 159 euro niet. Echter, op de website van Auto 5 staat duidelijk vermeld dat er bij beide kleine onderhoudsbeurten Resetten periodiek in zit. De medewerker aan de kassa beweerde dat dit niet het geval was en heeft dit ook niet uitgevoerd bij de kleine onderhoudsbeurt van 159 euro.Ik ben erg teleurgesteld dat ik niet de service heb gekregen waarvoor ik heb betaald en dat ik niet correct ben geïnformeerd over de verschillende prijzen en de daarbij behorende service. Ik hoop dat u deze kwestie serieus neemt en dat er een passende oplossing gevonden kan worden.Met vriendelijke groet, Laroussi Nora