Terug

Niet correcte levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: bol.com

22/11/2023

Wij hadden via bol.com twee kartonnen speelgoedkoffertjes besteld voor 25 euro stuk. We hadden deze aangekocht voor een geboortecadeau. Deze zijn heel snel geleverd (waarvoor we tevreden waren) maar aangezien wij beiden niet thuis waren heeft de post.nl toch maar besloten het pakket uit te reiken.Alleen heeft de bezorger niet besloten het bij de buren af te leveren maar over onze gesloten poort naar de tuin te gooien. Ik gebruik het woord gooien aangezien de poort boven ooghoogte is en je enkel iets aan de overkant kan krijgen door te gooien.Wij hebben nergens aangegeven dat dit oké is en met een reden: Onze hond loopt buiten. De combinatie met een regenachtige dag (wij wonen richting de zee) en een kleine nieuwsgierige puppy en meer was er niet nodig om het pakket in duizend stukken te bijten.Onze hond heeft beide koffertjes in duizend stukjes kapot gebeten. 's avonds toegekomen en dit te ontdekken heb ik contact opgenomen met de klachtendienst van Bol.com. De koffertjes waren geleverd door een partner (La Felin) en zij hebben dan ook contact opgenomen.Sharon van La Felin stuurde snel naar ons met de vraag van foto's, wat we ook doorgestuurd hebben. Vervolgens heb ik dan ook zoals elke goede huisvader de rommel en kapotte stukken opgeruimd en weggegooid (het was namelijk die avond papier en restafval).Nu antwoord Sharon dat ze ook de kapotte stukken koffer graag in retour zou zien. Ik heb deze middag in de tuin rondgelopen en gezocht naar de overige kleine stukjes die ik gemist heb en deze in een doos gestoken.Ik weet dat niet de fout is van Sharon en bol.com maar van Post.nl, maar wij geraken wel geen stap vooruit. De restjes stuur ik op zoals gevraagd maar voorlopig zijn we ons geld kwijt en moeten wij wachten om geboortecadeau te geven.

Berichten (1)

bol.com

Naar: S. V.

23/11/2023

Goedemorgen Stef,Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform