Beste,Voor gas werden reeds de nodige aanpassingen gedaan. Wij wachten enkel nog op een aanpassing van de beginstand van 2 december 2018 voor electriciteit. Van zodra we de juiste meterstand hiervoor ontvangen sturen we een correctiefactuur. In afwachting blokkeren we de aanmaanprocedure en annuleren we de kost van Eur15.In bijlage stuur ik alvast een rekeningoverzicht.Bij vragen kan u mij steeds contacteren op het nummer 011 72 25 70 of via mail.Met vriendelijke groeten.Nathalie LiebensKlantenadviseurPriority ServiceCustomer Care HasseltT: 32 (0)11 72 25 70F: 32 (0)11 26 28 25www.luminus.be--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- [URL van in-line afbeelding: s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][URL van in-line afbeelding: s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]ref:_00D24IPqh._5001p3A8O9K:ref