Terug

Niet correcte eindfactuur ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Luminus

20/05/2019

BesteWij verhuren een appartement dat van 15/12/2018 tot 15/02/2019 leeg heeft gestaan. Wij sloten hiervoor een contract leegstand pand af bij Luminus.Wij mochten van Luminus de eindfactuur ontvangen voor de levering van elektriciteit. Hun eindfactuur klopt echter niet: de begin meterstanden en begindatum zijn niet correct. Wij hebben hiervoor het overnamedocument als bewijs. Ik nam hiervoor contact met hen op en krijg als antwoord dat ik een mail moet sturen. Dit doe ik nog diezelfde dag en ik krijg een mail terug waarin zij foto's vragen om de begin meterstand te bewijzen. Wij waren niet op de hoogte dat er foto's dienden genomen te worden en zijn dus niet in het bezit van foto's. We mochten een overnamedocument ontvangen met de correcte meterstanden en dit was voor mij voldoende. Op mijn mail waarin ik zeg dat wij geen foto's hebben krijg ik geen antwoord meer. Op 06/05/2019 mogen we echter wel een rappel ontvangen. Ik stuur hierop terug een mail naar Luminus met de vermelding dat wij de factuur betwisten en geef hen hiervoor het overnamedocument en het document dat wij opmaakten met de huurder die het pand verliet.Wij krijgen hierop geen antwoord tot wij vandaag een 'Mise en demeure' mogen ontvangen van Luminus.Ik vind het zeer spijtig dat er geen dialoog mogelijk is met het bedrijf maar ik vind het niet kunnen dat wij een onterechte factuur van €447.83 (ondertussen €462.83) zouden moeten betalen voor een factuur die niet correct is. Indien nodig kan ik u alle nodige documenten laten geworden.Graag zouden wij een correcte eindfactuur en bijgevolg een creditnota ontvangen van Luminus.Met de meeste hoogachting

Berichten (3)

Luminus

Naar: L. D.

22/05/2019

Beste,Voor gas werden reeds de nodige aanpassingen gedaan. Wij wachten enkel nog op een aanpassing van de beginstand van 2 december 2018 voor electriciteit. Van zodra we de juiste meterstand hiervoor ontvangen sturen we een correctiefactuur. In afwachting blokkeren we de aanmaanprocedure en annuleren we de kost van Eur15.In bijlage stuur ik alvast een rekeningoverzicht.Bij vragen kan u mij steeds contacteren op het nummer 011 72 25 70 of via mail.Met vriendelijke groeten.Nathalie LiebensKlantenadviseurPriority ServiceCustomer Care HasseltT: 32 (0)11 72 25 70F: 32 (0)11 26 28 25www.luminus.be--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- [URL van in-line afbeelding: s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][URL van in-line afbeelding: s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]ref:_00D24IPqh._5001p3A8O9K:ref

L. D.

Naar: Luminus

28/06/2019

Luminus,Ik stelde u de vraag of wij u de correcte meterstanden dienden door te geven omdat het enige tijd duurde en we nog geen correcte factuur mochten ontvangen.U liet mij op 13/06/2019 weten dat:"Ik wacht nog op een aanpassing van de meterstanden door de netbeheerder.Van zodra deze binnen zijn maak ik een correctiefactuur op."Ik begrijp eigenlijk niet goed wat de netwerkbeheerder hiermee te maken heeft vermits u in het bezit bent van de correcte meterstanden...We zijn nu alweer 2 weken verder en we mochten nog geen correcte factuur ontvangen.

L. D.

Naar: Luminus

09/07/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform