Beste,Wij bestelden op 21/11/22 bij juntoo hasselt een nieuwe salon. Hierop liep er toen een korting van 500€ Per aankoopschijf van 1000€. Deze week werd ons meegedeeld dat één deel van de salon verkeerd is besteld, waardoor we 180€ extra moeten betalen en minimum 3 maanden langer moeten wachten.Wij zijn hier niet mee akkoord omdat ons geen enkele schuld treft.Wij stellen daarom het volgende voor:- wij nemen de extra wachttijd erbij en juntoo laat die 180€ vallenOf- wij annuleren de bestelling en vragen integraal het reeds betaalde bedrag terugPs onze eerlijkheid gebiedt ons wel om ook te vermelden dat de extra kosten door juntoo verlaagd zijn van ong 500 naar 180€.Niet onbelangrijk detail:Wij wilden eigenlijk onze meest recente 2,5 zit laten staan, maar owv die promotie hebben we dan ook nog een fauteuil erbij genomen (waardoor die 2,5 zit dan ook weg moest) Als de bestelling dus van de eerste maal correct zou geweest zijn hadden we die korting sowieso en hadden we dus die extra fauteuil niet nodigMvg,Dewaelheyns StephanStrijderslaan 403803 Wilderen