GeachteIk heb een plat dak dat lekt. Ik contacteerde de firma voor een lekdetectie. De dag van de lekdetectie was er veel wind en harde regen dus kan er enkel visueel wat worden gedaan. Ook werd er kleurstof op gestoken op plaatsen waar het eventueel kon lekken.De werknemer was amper 30min ter plaatse. De lekdetectie koste 635euro. Later kwamen ze dan langs voor de herstellingen. Er werd niet gekeken of gevraagd naar de kleurstof. 2 werknemers, 9.30u stipt werd er aangebeld aan mijn voordeur. Rond 11.20u was alles terug opgeruimd. Ze factureren 10u!598euro bovenop de 635 met gebruikt materieel een totaal kost van €1436,49 Na lang discussiëren €1172,04 moeten betalen.MAAR dan de eerste goede regenbui was er weer water binnen. De afgelopen periode van regen kwam er op EXACT dezelfde plaatsen terug water binnen. M.a.w NIETS opgelost.Ik vroeg hen om kosteloos een grondige lekdetectie te doen deze keer aangezien de vorige snel snel was en zonder toestellen of wat dan ook... En of ze dan i.p.v meteen herstellen de plaatsen waar herstellingen nodig zijn kunnen aanduiden en ezn offerte maken.. Zodat ik niet weer voor verrassingen sta. Echter vragen ze OPNIEUW 635euro voor een lekdetectie terwijl de eerste niet goed werd uitgevoerd... Terwijl ze herstellingen deden die niet nodig waren en extra uren aanrekenden. (Staat ook op de camerabeelden)