Terug

Niet correct factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Orange

12/09/2023

Reeds jaren klant. En vorige maand probs met tv en internet. Dus bel orange om een technieker langs te sturen. De dag dat deze langskomt zijn er heel de dag 3 pers thuis. De technieker belt aan neemt vlug enkele foto's en tegen dat mijn zoon de deur opendoet zit hij al terug in de wagen. Mijn zoon maakt nog oogcontact met hem en hij rijd weg. En als kers op de taart nog een weekje zonder tv of internet zonder compensatie en dan nog het lef hebben om 59€ aan te rekenen voor een gemiste afspraak.Heb naar de klantendienst gebeld en er zijn al 2 of 3 dossiers geopend maar het komt niet in orde blijkbaar langs de normale weg. Dus heb ik mijn factuur ma aangepast en de 59€ er zelf af getrokken. Was van plan van nog een abonnement en nieuwe decoders te nemen maar da zal niks meer worden. Vrees na bijna 25 jaar klant te zijn ik eens na een andere provider moet gaan.Altijd op tijd de facturen betaald als ze dan niks meer kunnen doen voor de klanten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform