Geachte mevrouw/heer,
Ik ben momenteel klant bij Orange. Ik heb 2 lopende interne casenummers:
69494669 Intern Casenummer:
Sinds de overstap van Telenet naar Orange heb ik gigantische problemen met mijn facturatie. Nu blijkt ook dat er bepaalde voorwaarden aangepast zijn. Hoe komt dit? Verschil tussen factuur december 2024 en november 2024.
69132367 Intern Casenummer:
De easy-switch van Orange naar Telenet verloopt ook met problemen.
Momenteel hebben we nog 495.38€ aan facturen ontvangen.
Reden hiervoor is dat ik geen feedback heb ontvangen vanuit Orange dat er problemen waren met de overdracht terwijl deze informatie wel beschikbaar was intern.
Telenet verplicht mij om het openstaande bedrag toch te betalen. Zie motivering Telenet Hieronder!
U liet weten dat u uw diensten op 15 oktober bij ons heeft laten stopzetten via Orange.
Echter hebben wij geen enkele aanvraag ontvangen van Orange.
Uw mobielen zijn op 15 oktober uitgeporteerd naar Orange.
Naar aanleiding van uw telefonisch gesprek op 4 december hebben wij uw diensten stopgezet.
Telenet zal dus factureren tot 4 december. Zie slotfactuur 22/12.
Op datum van 24/12 hebben wij van Orange een easyswitch ontvangen.
Deze is afgekeurd via errorcode 103.
Error code 103 in het kader van Easy Switch betekent dat de diensten bij de vorige operator al zijn stopgezet.
Er was dus niks meer om stop te zetten bij Telenet.
Indien je een compensatie wenst voor de periode die dubbel gefactureerd is, zal je jou moeten wenden tot Orange.