BesteWe zijn in mei 2021 gestart met onze nieuwbouw. Oplevering juni 2022. Tot heden beschikken we over een digitale meter (verplicht) deze is volgens de eisen van Fluvius geplaatst en aangesloten maar kan niet communiceren... hierdoor geen digitale meterstanden doorgeven, geen energiedelen, geen uitlezing vanop afstand (apps, Luminus energy control), geen maandelijks domiciliëring bij Luminus en dus geen maandelijks vergoeding voor onze export elektriciteit. We investeerden zeer veel geld in zonnepanelen en thuisbatterij, maar dit maakt het ons wel zéér moeilijk. Enkel betalen en facturen maar klanten die geld terug moeten krijgen op een eerlijke manier, helaas dat kan niet! Zeer spijtig en zeker wetende dat we niet de enige zijn in deze situatie... Problemen creëren is ook problemen oplossen maar niet voor Fluvius zo blijkt.Hiervoor zijn al meer dan 30 gesprekken met Luminus gevoerd... zij kunnen hier niets aan doen.Meerdere keren telefonisch contact met Fluvius, hier krijgen we geen antwoord of respons. Ze schuiven zelf dit probleem af op Luminus.- We zijn sinds 4-08-2022 al in contact hiervoor een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet