Terug

Niet betalen van cash back

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Bosch

16/10/2023

Beste,Ik kocht een stofzuiger van Bosch met cash back van 40 euro.Aankoop bij Electro Van Assche te KruisemIk heb alles online doorgegeven waaronder het aankoopbewijs en serienummer. Het enige dat ik niet kan geven is de streepjescode van op de doos. We hebben de doos geledigd en meegegeven met de papierophaling. Vandaar dat ik geen streepjescode kan geven.De stofzuiger werd aangekocht op mijn man zijn naam .Waarom geen cash back als het aankoopbewijs en serienummer erbij zit?Vriendelijke groetenAnn Doutreloigne

Berichten (1)

Bosch

Naar: A. D.

24/10/2023

Beste,Reden dat we de EAN code vragen om uit te knippen is om fraude te bestrijden.Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd via de actiefleaflet, de actievoorwaarden, op de webite en de registratie pagina.Met vriendelijke groetenCarole[avatar]    Bosch SupportHashting Solutions NVW:    www.hashting.com [s:www.hashting.com/]INTERNAL USE ONLYThis e-mail is intended only for the person to whom it is addressed and may contain confidential information. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author by replying to this e-mail. If you are not the intended recipient you must not use, disclose, print or rely on the contents of this e-mail and should immediately and permanently delete it.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform