Terug

Niet betaalen van mijn geld

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. K.

Naar: MediaMarkt

12/12/2025

Beste, een tijdje geleden hebben wij een robotstofzuiger gekocht bij mediamarkt in Hasselt (met bankcontact), maar helaas is deze verschillende keren ( 6 maal) binnen gedaan voor reperatie. De laatste keer hebben ze uiteindelijk gezegd ( via mail) dat we ons geld mogen halen. Wij zijn ter plaatste geweest om ons geld te halen, maar hij was al onvriendelijk. Mijn vrouw liet de mail zien van wat dat mediamarkt ons mailde. Te persoon die ons hielp was heel arrogant en onbeschoft en wou ons niet helpen. Hij begon te zeggen waar ons ticket was,terwijl dat hij kon zien dat wij nog garantie hadden en de factuur in zijn systeem. Hij gooide mijn vrouw haar gsm op tafel met een brute stem ik kan niks doen zonder ticket. Na dit was mijn vrouw niet meer te houden. En nu hebben ze ons gemaild dat wij nietmeer welkom zijn in de mediamarkt. Hebben ook een cadeaubon gestuurd ter waarde van de robotstofzuiger. Ik zou nu u willen vragen? Hoe kunnen nu wij iets kopen zonder te zien en de cadeaubon gebruiken en niet welkon zijn in deze keten das een. Ten tweede ik heb met bankcontact betaald en zou graag hebben dat ze ons geld terug storten op de rekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform