Terug

Niet-betaald factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

16/02/2024

Beste,Op 19 November 2023 overleed spijtig genoeg mijn vader. Hij had een abonnement bij het Laatste Nieuws in de vorm van een krant. Echter, ik besloot het abonnement over te nemen doch enkel digitaal. Deze omzetting gebeurde met de nodige hindernissen, zie mijn eerdere bij jullie geposte - onbeantwoorde - klacht tegenover Het Laatste Nieuws. Bewijzen van de omzetting- mét akkoord van HLN - zijn voorhanden. Ik heb wél een mail ontvangen van hun diensten met excuses. Deze week kreeg ik héél onaangename brief in de vorm van een schrijven van incassobureau INTRUM om een openstaand factuur van Het Laatste Nieuws te betalen. Ik viel compleet uit de lucht daar ik NOOIT enige aanmaning heb ontvangen. Contact met hun diensten ten spijt, kon men niets voor me doen. Of toch, plotsklaps stuurde men mij instant digitaal de openstaande facturen. Voorheen heb ik NOOIT enig factuur mogen ontvangen. Contact met INTRUM levert ook niets op, mail blijft onbeantwoord evenals de vraag om te worden teruggebeld. Ik ben uiteraard bereid de openstaande som te betalen doch NIET de geclaimde schadevergoeding.

Berichten (4)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. C.

19/02/2024

---------- Forwarded message ---------

A. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

19/02/2024

Beste,Vooreerst ontbreekt het jullie van TOTALE respectloosheid, al meerdere malen heb ik jullie gemeld dat mijn vader - spijtig genoeg - overleden is op 19 november 2023. Nog steeds sturen jullie berichten op zijn naam. RESPECT?????Dan het volgende, jullie administratie is blijkbaar een puinhoop, ik heb NOOIT, NOOIT!!! enige aanmaning of herinnering van een niet-betaald factuur ontvangen. Of toch, plotsklaps toen ik vorige week zélf contact met jullie diensten ontving ik instant facturen...Zoals de vigerende wetgeving sedert enkele maanden geldt, dien ik eerst een aanmaning te moeten hebben ontvangen alvorens jullie kosten kunnen aanrekenen. Daarom, ik betaal de openstaande schuld doch NIET de geclaimde schadevergoeding.Vervolgens melden jullie in onderstaand bericht dat de levering van de krant terug wordt opgestart na ontvangen van mijn betaling. Beste, ik heb geen krant meer!!! Ik ben enkel geabonneerd op de digitale krant en die ontvang ik - ook na de nodige opstartproblemen - nog steeds . Dus, ook dit houdt geen steek.Gelieve dus te bevestigen dat jullie fout zijn en dat de geclaimde schadevergoeding van 20 Euro wordt geannuleerd. Kopie van dit schrijven, evenals een eerdere klacht, wordt/werd verstuurd naar Test-Aankoop.Graag ASAP jullie antwoord én oplossing.Met vriendelijke groeten,

A. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/02/2024

Beste,Excuses aanvaard wat betreft de naamsverwijzing van mijn overleden vader.Hoe DURVEN jullie te schrijven dat ik herinneringen en aanmaningen heb ontvangen betreffende niet-betaling facturen 7071559916 en 7071848241!? Zoals reeds eerder gemeld heb ik NOOIT énige aanmaning/herinnering ontvangen.Of toch, nét op het moment dat ik met jullie klantendienst belde om de brief van INTRUM te bespreken. Bewijs hiervan is terug te vinden bij jullie - het gesprek is opgenomen - én de door mij ontvangen mails met de bijhorende facturen. Deze mails heb ik ontvangen op 13/02/2024 om - respectievelijk 13.28 uur en 13.29 uur.Dus, U mag wéér excuses sturen met de melding dat jullie NOOIT eerder enige aanmaning/herinnering hebben verstuurd.Jullie hebben wel degelijk bevoegdheid om de factuur te herroepen, pogingen van mij om in contact te treden met INTRUM bleven tot op heden onbeantwoord twee aan hen gerichte mails bleven onbeantwoord evenals twee vragen om teruggebeld te worden.Kopie van dit schrijven aan Test-Aankoop.

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. C.

26/02/2024

Beste,Betreft abonnee: A1002293248De kosten bij intrum werden ingetrokken.De abonnee zal het openstaande bedrag van 12.76 euro aan ons kunnenbetalen.We hopen je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform