Beste,Vooreerst ontbreekt het jullie van TOTALE respectloosheid, al meerdere malen heb ik jullie gemeld dat mijn vader - spijtig genoeg - overleden is op 19 november 2023. Nog steeds sturen jullie berichten op zijn naam. RESPECT?????Dan het volgende, jullie administratie is blijkbaar een puinhoop, ik heb NOOIT, NOOIT!!! enige aanmaning of herinnering van een niet-betaald factuur ontvangen. Of toch, plotsklaps toen ik vorige week zélf contact met jullie diensten ontving ik instant facturen...Zoals de vigerende wetgeving sedert enkele maanden geldt, dien ik eerst een aanmaning te moeten hebben ontvangen alvorens jullie kosten kunnen aanrekenen. Daarom, ik betaal de openstaande schuld doch NIET de geclaimde schadevergoeding.Vervolgens melden jullie in onderstaand bericht dat de levering van de krant terug wordt opgestart na ontvangen van mijn betaling. Beste, ik heb geen krant meer!!! Ik ben enkel geabonneerd op de digitale krant en die ontvang ik - ook na de nodige opstartproblemen - nog steeds . Dus, ook dit houdt geen steek.Gelieve dus te bevestigen dat jullie fout zijn en dat de geclaimde schadevergoeding van 20 Euro wordt geannuleerd. Kopie van dit schrijven, evenals een eerdere klacht, wordt/werd verstuurd naar Test-Aankoop.Graag ASAP jullie antwoord én oplossing.Met vriendelijke groeten,