Terug

niet besteld pakje My Collections

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: My Collections bv

07/04/2020

Beste , mijn dochter ontving een pakje van My Collections terwijl zij dit helemaal niet besteld heeft ( is jongens boxershort) . Zij wist waar dit plots vandaan kwam . Nu kreeg ze een brief als tweede betaalherinnering voor 35,65 euro !!!! Hier hebben wij niet om gevraagd en niet besteld en zijn niet van plan dit te betalen ! Gelieve te stoppen met dit soort praktijken ! Is zeer makkelijk om jonge tieners zo de stuipen op het lijf te jagen . Anders zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen .

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: G. D.

07/04/2020

Geachte,Hierbij ontvangt u het gesprek waaruit de bestelling is genoteerd. Vervelend dat uw dochter zich e.e.a. niet meer kan herinneren. Wij hebben verdere toezending uiteraard beeindigd. Om ellenlange discussie te voorkomen, zullen wij de factuur crediteren en kunt u het pakket kosteloos behouden.Wij gaan ervan uit u hiermee een zeer passende oplossing te hebben geboden. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenBpost EMC - My Collections BVPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT: 02/899.20.65E: info@mycollections.beIBAN: BE85363105668406Ondernemingsnummer: 0507.989.196www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform