Zaterdag 16 mei ben ik met mijn fiets van het merk X-tract, die enkele jaren geleden bij Itek werd aangekocht, naar jullie vestiging in Lanklaar gereden om een kinderstoeltje te kiezen voor mijn dochter van anderhalf jaar. Voor de zekerheid kozen wij ervoor om de montage door jullie te laten doen, zodat dit zeker goed zou gebeuren. S'avonds kon ik mijn fiets terug afhalen met de gemonteerde kinderstoel. (montage achterop)Een week later, op donderdag 21 mei, wou ik een fietstochtje maken. Mijn dochter had ik reeds achterop in het stoeltje vastgemaakt. Echter na enkele meter gefietst te hebben, hoorde ik een harde klap achter mij. Bleek dat de bagagedrager waar de stoel op bevestigd was, volledig was losgeschoten van het zadel, waardoor het stoeltje met mijn dochter erin op de grond terechtkwam.Mijn dochter kwam met een harde klap op de grond terecht. Gelukkig droeg zij haar fietshelmpje, en kwam zij er uiteindelijk met de schrik vanaf.Het is mij een raadsel hoe dit is kunnen gebeuren. Ook al werd het stoeltje correct gemonteerd, dan nog mocht de bagegerek niet loskomen. Dit had toch ook moeten gecontroleerd worden tijdens de montage? Het gaat hier tenslotte om de veiligheid van een klein kindje. Het is niet verantwoord dat er zo nonchalant met dergelijke montages word omgegaan.Direct na dit ongeval zijn wij terug naar jullie vestiging in Lanklaar gereden. Daar wilden wij ons beklag doen bij een verantwoordelijke. Echter werden we weer van het kastje naar de muur gestuurd. Er was blijkbaar geen enkele verantwoordelijke in het hele gebouw aanwezig.Ik vind het ook teleurstellend dat niemand van jullie medewerkers ook maar enige empathie vertoonde. Iedereen deed alsof dit de normale gang van zaken is. Dat er een klein meisje ernstig gewond had kunnen geraken, vindt iedereen maar normaal. Van verantwoordelijkheidszin totaal geen sprake!Uiteindelijk zijn we bij een verkoper terechtgekomen, die na veel aandringen even overleg ging plegen met zijn collega's aan de kassa. Uiteindelijk werd ons beloofd dat er dinsdag 26/5 iemand van Itek met een busje mijn fiets thuis zou komen ophalen ter reparatie. Ik gaf hem ook mijn telefoonnummer mee zodat Itek mij steeds kon bereiken.Echter, nadat we op 26/5 een hele dag gewacht hadden, kwam er gewoon niemand opdagen! Ongelofelijk. Ik dus opnieuw naar jullie filiaal in Lanklaar, om nogmaals een verantwoordelijke te zoeken. Uiteindelijk kwam ik terecht bij ene Gijs, dit zou de filiaalverantwoordelijke moeten zijn. Hij kwam volledig uit de lucht vallen, hij had niks vernomen over een ophaling van een fiets!Van een gebrekkige communicatie gesproken bij jullie! Nu goed, ik stond ondertussen van niks meer versteld.De verantwoordelijke stuurde een medewerker van de servicedesk mee om de fiets thuis op te halen. Er werd mij, door de verantwoordelijke (Gijs) ook gegarandeerd dat de fiets gratis hersteld zou worden en dat deze op zaterdag 30/5 thuis terug afgeleverd zou worden.Maar helaas, vandaag 30/5 heb ik weer de hele dag gewacht en ALWEER is er niemand komen opdagen! Meermaals heb ik vandaag en ook al voordien, op 26/5, jullie klantendienst telefonisch proberen te contacteren op jullie officiële nummer 011/566664 maar er neemt nooit iemand op. Ik hoor enkel een bandje met wachtmuziek, zelfs na een kwartier aan de lijn gehangen te hebben.Daarnaast stuurde ik reeds op 27 mei een klachtenmail met bovenvermelde details naar jullie klantendienst (klantendienst@itek.be), waarin ik specifiek de vraag stelde om een antwoord van jullie te ontvangen, maar ook dit is tot op heden niet gebeurd. Ik vraag me af of deze klantendienst wel überhaupt bestaat? Een winkelketen die zowel telefonisch als via mail niet bereikbaar is... dit is zeer dubieus.Itek neemt zijn klanten, en in dit geval ook de veiligheid van mijn dochter, duidelijk niet serieus. Ik wens van jullie zo spoedig mogelijk een oplossing. Zowel op technisch vlak zodat dergelijke ongevallen niet meer kunnen voorkomen. En ook servicegericht verwacht ik een uitleg voor jullie gebrekkige, of beter gezegd niet-bestaande service, en verwacht ik een compensatie te krijgen voor de moeite, tijd, en overbodige verplaatsingen die ik door jullie heb moeten maken.Met vriendelijke groeten,Roy Leenders