Hallo Klachten,
Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken.
We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af.
We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend.
Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag:
Cynthia (Vanden Borre)
8 apr 2025 11:07 CEST
Beste,
De stofzuigzakken voor de klant met als referentie 7844409 zijn momenteel in stockbreuk.
Volgens onze laatste info zouden deze terug beschikbaar moeten zijn begin Mei.
Een andere oplossing kunnen wij helaas niet bieden.
Mvg
Cynthia
Consumentendienst
Cynthia (Vanden Borre)
24 mrt 2025 10:22 CET
Beste,
Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig:
- Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer);
Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen.
Fijne dag,
Cynthia
Consumentendienst
Klachten
15 mrt 2025 12:45 CET
[5WKMGZ-L07MP]