Terug

niet beschikbaarheid van onderdeel stofzuiger

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

I. P.

Naar: VANDEN BORRE

15/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/10/24 kocht ik een [stofzuiger samsung VS20B95843W] in uw winkel en betaalde ik er [706€] voor. Vorige maand betaalde ik voor nieuwe stofzuigzakken maar het waren de verkeerde soort. Gisteren heb ik in de winkel in Hasselt deze proberen om te ruilen maar daar U deelde mij op [14/03/2025] mede dat het product niet leverbaar is. Ik vind dit frappant voor zo'n dure stofzuiger, er werd ons ook geen oplossing geboden! We moeten het maar zelf uitzoeken! Met vriendelijke groet,

Berichten (7)

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

24/03/2025

Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

27/03/2025

Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

30/03/2025

Hallo Klachten, Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af. We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend. Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]

I. P.

Naar: VANDEN BORRE

01/04/2025

ik heb de factuur van de foutieve zakken niet meer, deze heeft de winkel in Hasselt gehouden omdat het geld moest teruggestort worden

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

08/04/2025

Cynthia (Vanden Borre) 8 apr 2025 11:07 CEST Beste, De stofzuigzakken voor de klant met als referentie 7844409 zijn momenteel in stockbreuk. Volgens onze laatste info zouden deze terug beschikbaar moeten zijn begin Mei. Een andere oplossing kunnen wij helaas niet bieden. Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

11/04/2025

Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 8 apr 2025 11:07 CEST Beste, De stofzuigzakken voor de klant met als referentie 7844409 zijn momenteel in stockbreuk. Volgens onze laatste info zouden deze terug beschikbaar moeten zijn begin Mei. Een andere oplossing kunnen wij helaas niet bieden. Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]

VANDEN BORRE

Naar: I. P.

14/04/2025

Hallo Klachten, Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af. We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend. Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 8 apr 2025 11:07 CEST Beste, De stofzuigzakken voor de klant met als referentie 7844409 zijn momenteel in stockbreuk. Volgens onze laatste info zouden deze terug beschikbaar moeten zijn begin Mei. Een andere oplossing kunnen wij helaas niet bieden. Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 24 mrt 2025 10:22 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Cynthia Consumentendienst Klachten 15 mrt 2025 12:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WKMGZ-L07MP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform