Terug

Niet bereikbaar via mail en telefoon na uren op de wachtlijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Cetelem

19/04/2023

Beste, Ik vroeg een offerte via hun site. Deze was vrij vlug ok. we tekenden dan ook in en bezorgden alle documenten. Toen bleef het stil (2 weken). Vervolgens moesten we het contract onderteken. Onmiddelijk gedaan. Weer niets meer. Omdat het dringend werd voor de aankoop van een camper, contacteerde ik hen verschillende malen. Je wordt na een ellenlang menu gewoon van de lijn gegooid. Wanneer je er uiteindelijk toch door geraakt, kom je op een wachtlijn terecht. Deze wordt ook na 30 minuten afgesneden. Zo doe je er, in mijn geval meermaals meer dan 2u over (continu proberen, dus van de lijn gegooid en onmiddelijk opnieuw inbellen) voor je iemand kan bereiken. Deze persoon was meermaals zo bot dat ik als antwoord kreeg 'geduld is een mooie zaak, geduld meneer'. Later wanneer ik eindelijk wel iemand te pakken had die wel wou helpen, kreeg ik de opmerking dat er een handtekening op de verkoopsovereenkomst ontbrak. Wanneer dit in orde gebracht werd had ik een dag later mijn geld. Onmiddelijk actie ondernomen en het document met handtekening geupload. Dag later opnieuw problemen. Er moest een inschrijvingsbewijs zijn van de camper die we nog moesten aankopen. Onmogelijk dus. Concreet, het meest frustrerende is dat ik voor dat alles reeds meer dan 7u15 heb geprobeerd om iemand te berieken om een oplossing te zoeken. Op mail wordt sowieso nier gereageerd.

Berichten (2)

Cetelem

Naar: C. S.

20/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. S.

Naar: Cetelem

20/04/2023

Beste, de mail die ik mocht ontvangen betreft inderdaad de melding dat ondertussen het dossier volledig is en zal uitbetaald worden. dit wist ik al van gisterenavond 17u. Echter is dit in geen enkele daad een oplossing voor het probleem, met name het niet bereikbaar zijn van de klantendienst. Let wel even op. Ik heb 7u15 vergooid om jullie ook maar 1 keer te kunnen spreken!!!!!!!!! En 6 mails die nog steeds geen antwoord kregen! Dus wat mij betreft is de klacht hier nog niet mee opgelost zolang jullie hier geen stappen voor ondernemen. MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform