Klacht
R. V.
Naar: Telenet
Beste Telenet, even om de situatie te schetsen: sinds deze ochtend werd met plots jullie 4G-service ontzegt en stopgezet. Zonder voorgaande melding. DUS IK ZIT ZAKELIJK MET EEN AANSLEPENEDE SCHADE!!!Als business klant werd ons steeds een snelle service en toegankelijkheid van Telenet aangekondigd. Hiervoor bestonden o.a. een tel-nrs. 015/332266 en 0800/68000.Als ik deze nummers zonet bel hoor ik via een computerstem dat ik moet bellen naar 015/666666 omdat de andere beide nummers niet meer bestaan.Werd de toegankelijkheid van Telenet Business met nieuwe telefoonnummers ergens gecommuniceerd? Ik denk van niet.Zelfs als ik naar 015/666666 bel, dan hoor ik een stem dat deze nummer niet meer bereikbaar is en dat ik (toch) naar 015/666666 moet bellen.Ook de WhatsApp-chat is een grap, want hier schrijf je met een digitaal persoon met enkel wat standaard vragen en finaal zou hij zijn collega informeren voor een Dus voor mij is Telenet op dit moment onbereikbaar en hoop ik op een respons op mijn mail.ONDERTUSSEN KAN IK NIET ANDERS DAN MOGELIJKE COMMERCIËLE SCHADE BIJ TE HOUDEN EN EVENTUEEL TEN LASTE VAN TELENET TE LEGGEN.PS.: prinsscreens van de Telenet-Business-pagina's op datum van vandaag zijn in bijlage gevoegd. De aangebrachte wijzen voor contactnamen zijn dus VEEL TE ZWAK en eigenlijk op dit moment ONBESTAANDE.Mvg, Rik
Berichten (7)
Telenet
Naar: R. V.
Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en in behandeling genomen.Wij zullen u hierover persoonlijk contacteren.Met vriendelijke groet,SamirTelenet klantendienstConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************
R. V.
Naar: Telenet
Dag klantendienst van Telenet,voor de 2de keer deze maand start ik mijn zaak op zonder mobiele diensten.Ik ben dus weeral zakelijk onbereikbaar onderweg en dit levert me weeral een zakelijke schade. Trouwens, ook bij mijn overige gezinsleden (4 stuks in totaal).Waarom doen jullie dit eigenlijk???? => hier wil ik toch wel eens graag een antwoord op.Ik zie geen enkele reden hiertoe.Julie beweren dat er facturen open zouden staan, doch dit a) klopt niet en b) we hebben al erg vaak over jullie foutieve facturen gesproken.Ik heb dus geen betaalachterstand. De enige factuur die open staat, is niet correct, zou worden gecorrigeerd en gecrediteerd en dient pas tegen 18/12/2023 betaald te worden.Ik kijk dus uit naar een onmiddellijke: a) heractivatie van ons mobiele dataverkeer. b) jullie contactname met mij persoonlijk met een verklaring van deze stopzetting. c) bespreking van mijn schadecompensatie.Alle bewijslast kunt u in bijlage vinden:-jullie sms-je van deze ochtend en de vorige keren.-mijn betaling van 16,75€ op 29/11/2023.-overzicht van mijn opstaande betalingen (KLOPT DUS NIET!!!) op Mijn Telenet.-mailverkeer met Samir van de klantendienst van eerder deze maand met het smeken naar de aangekondigde creditnota. Tot op heden nog steeds niet ontvangen.Dank voor de contactname deze ochtend. WEGENS ZAKELIJK VERLIES DRINGEND AUB?!!!Mvg,Rik VaesenBestuurder
Telenet
Naar: R. V.
Beste,Behoudens vergissingen mochten wij geen reactie meer ontvangen na onderstaande mail.Graag ontvangen wij de gevraagde feedback.Met vriendelijke groet,Samir MazzeneConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************
R. V.
Naar: Telenet
Beste Samir,blij dat je erbij betrokken geraakt.Ik antwoord je via de pagina van Testaankoop en weet niet juist over welke onderstaande mail je spreekt en op welk bericht je wacht. Ik wacht op dat van Telenet immers.Mijn mobiele verbinding werd gisteren wel na verloop van tijd hersteld (was ERG VERVELEND), doch over de beloofde creditnota van 747€ (geen kleine rechtzetting toch?) heb ik sinds 2 weken niets meer gehoord.Ook niet na mijn mailreminder vorige week op mailadres TN_CCM@telenetgroup.be . Ik ben echt eens benieuwd ... En ja, ik vrees dat er weer eens geen creditnota zal komen voor de volgende betaaldeadline. Wedden dat het gevolg weer zal zijn dat ik (voor een 3de keer dan) plots weer eens op een werkdag zonder mobiel dataverkeer zal zitten? En ja hoor, weer eens met een zakelijk ongemak en schade.Ik hoop dat jullie me deze keer verrassen met een mail met de beloofde creditnota van 747€.Over de opgelopen compensatie, voor de geleden schade bij de vorige 2 x afsluiting van mobiele diensten, spreken we later nog wel...Mvg,Rik
R. V.
Naar: Telenet
Beste Telenet, maandag is het 18/12 en vervaldatum van jullie laatste factuur. Ondertussen, na vele mailpogingen en telefoongesprekken en eerder berichten via dit platform, is er nog geen creditnota van 740€ toegekomen. Jullie begrijpen wel dat ik geen geprotesteerde factuur kan betalen. Ben wel eens benieuwd of de mobiele diensten ondertussen actief blijven en of er eerstdaags toch eens een antwoord binnenkomt per mail.
R. V.
Naar: Telenet
Beste Telenet-"business",ik blijf beleefd uw aandacht vragen op mijn mail-schrijven die al 2 maanden lopende is.Sorry, doch ik begrijp het niet meer waarom er geen reactie komt op de eenvoudige vraag naar een creditnota wegens een fout van 740€ (foutief aangerekend door Telenet, dus geen kleine fout). Ik kan niet anders dan het toch ook nog eens via TESTAANKOOP te proberen.Rik
R. V.
Naar: Telenet
Dag Samir, nogmaals een keer dank voor jouw inspanningen om de admin-problemen op te lossen. Knap!Mvg,Rik.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten