Zaterdag 06/06/2015 omstreeks 10u30 ben ik naar de Base shop in Lier geweest. Op die moment was ik klant bij Proximus, maar door problemen met mijn factuur wou ik overstappen naar Base.Samen met de verkoper had ik een goed tarief gevonden waarbij ik betere voordelen heb dan Proximus, voor evenveel te betalen maandelijks.Vervolgens heb ik een nieuwe simkaart gekregen van Base. Ze hadden mij toen gezegd dat ik mijn oude (proximus) simkaart moest blijven gebruiken tot de verbinding uitvalt, vervolgens moest ik de nieuwe (Base) simkaart in het toestel plaatsen. Ze hebben wel gezegd dat dit enkele uurtje kon duren, maar vanaf ik de nieuwe simkaart zou plaatsen moest alles terug perfect werken zoals ervoor met Proximus.Zaterdag en zelfs zondag heeft mijn netwerk bij proximus nog perfect gewerkt (wat ik al raar vond). En Maandagmiddag 08/06/2015 rond de middag is mijn verbindin ineens uitgevallen.Toen heb ik onmiddelijk mijn Base simkaart geplaatst, maar vanaf dan is de miserie begonnen.Ik had wel verbinding met Base op mijn Iphone, maar ik kon niet bellen, niet sms'en, niet op internet, ik kon niets doen.1) Eerst heb ik via een ander toestel naar mijn mobiel nummer gebeld, hier kreeg ik altijd de melding dat het nummer niet in werking is.2) vervolgens heb ik naar de helpdesk van Base gebeld met een vast toestel. Hier moest ik mijn mobiel nummer ingeven omdat ik een bestaande klant was. Vervolgens kreeg ik de melding dat ze niet verder kunnen gaan omdat dit nummer niet actief is bij Base.3) Daarna heb ik teruggebeld naar de helpdesk, maar mij aangemeld als nieuwe klant. Hier kreeg ik iemand van facturatie aan de lijn, deze heeft mij uiteindelijk doorgestuurd naar de technische dienst. De persoon van de technische dienst heeft mij gezegd dat het nummer nog niet actief is bij Base, en dat mijn proximus simkaart nog altijd moet werken. Dit heb ik geprobeert, maar proximus was inderdaad afgesloten zoals het moest zijn.4) Daarna heb ik naar de Base shop in Lier gebeld waar ik mijn simkaart / tarief heb aangepast. De persoon dat mij aan de lijn had heeft gebeld naar de hoofdzetel om te informeren. Hij vertelde mij dat er een probleem is bij Proximus, waardoor het niet direct in orde komt. Ik heb gevraagd wat ze hier aan gaan doen en hoelang dit gaat duren. Ze hebbe alleen gezegd dat het probleem bij Proximus ligt en dat het 24u tot zelfs 48u kan duren. Maar ondertussen ben ik al van gisterenmiddag niet bereikbaar.5) Gisterenavond ben ik na men werk naar de Base shop geweest in het Wijnegem shoppingcenter, omdat deze nog langer open was. Daar vertelde ze mij dat er helemaal geen probleem was, maar dat de winkel in Lier iets fout heeft gedaan. Vervolgens zei de persoon daar dat ze niet wilt opdraaien voor fouten van haar collega in Lier, dat ze daardoor niets kan of wilt doen. De persoon daar was helemaal niet vriendelijk en wij zijn niet geholpen geweest.6) Vervolgens ben ik als laatste stap naar Proximus geweest, dit ook in het Wijnegem shoppingcenter. Hier hebbe ze mij het beste geholpen en eigenlijk de meeste moeite gedaan. Hier hebbe ze mijn nummer opgezocht, hier kon ik ook zien dat mijn nummer perfect is overgedragen naar Base zoals het moet. Maar Base heeft mijn nummer nog altijd niet geaccepteerd.Maar momenteel ben ik al onbereikbaar sinds gisterenmiddag, en niemand kan mij hiermee helpen.