Hallo, Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om jouw tevredenheid te waarborgen. Jouw recente klacht heeft onze volledige aandacht. Ons toegewijde team neemt jouw zaak zeer serieus, en we zetten ons in om je zorgen zo snel mogelijk op te lossen. We zijn al gestart met een grondig onderzoek naar de situatie. Ik wil je laten weten dat de recente terugkoppeling over de status van de bestelling aangeeft dat de levering gepland staat tussen 3 maart 2024 en 7 maart 2024. Omdat ik begrijp hoe waardevol jouw tijd is, verzeker ik je dat ik je volledig op de hoogte zullen houden van het proces en eventuele aanpassingen die worden doorgevoerd. In het kader van compensatie, aangezien we niet hebben kunnen voldoen aan de oorspronkelijk beloofde uiterste leverdatum, heb je recht op een compensatie. In dit specifieke geval bedraagt de compensatie EUR 150. We streven ernaar om de kwaliteit van onze service te handhaven en zullen er alles aan doen om jouw verwachtingen te overtreffen. Mocht je verdere vragen hebben of aanvullende informatie wensen, sta ik tot jouw beschikking. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. '‹ Op Vr, 29 Dec, 2023 om 12:52 PM , Klachtenbox schreef: