Terug

Niet bereikbaar, bed niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EMMA Matelas

29/12/2023

Ik bestelde een Emma bed en matras. Een deel van de bestelling is geleverd, maar het effectieve bed niet. Je kunt Emma niet bereiken. Telefonisch wordt er afgelegd na een bandje en in het besteloverzicht staat afgeleverd. Op mail antwoorden ze een standaard bericht met loze beloftes en ondertussen nog niets

Berichten (4)

EMMA Matelas

Naar: L. V.

02/01/2024

Hallo, Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om jouw tevredenheid te waarborgen. Jouw recente klacht heeft onze volledige aandacht. Ons toegewijde team neemt jouw zaak zeer serieus, en we zetten ons in om je zorgen zo snel mogelijk op te lossen. We zijn al gestart met een grondig onderzoek naar de situatie. Ik wil je laten weten dat de recente terugkoppeling over de status van de bestelling aangeeft dat de levering gepland staat tussen 3 maart 2024 en 7 maart 2024. Omdat ik begrijp hoe waardevol jouw tijd is, verzeker ik je dat ik je volledig op de hoogte zullen houden van het proces en eventuele aanpassingen die worden doorgevoerd. In het kader van compensatie, aangezien we niet hebben kunnen voldoen aan de oorspronkelijk beloofde uiterste leverdatum, heb je recht op een compensatie. In dit specifieke geval bedraagt de compensatie EUR 150. We streven ernaar om de kwaliteit van onze service te handhaven en zullen er alles aan doen om jouw verwachtingen te overtreffen. Mocht je verdere vragen hebben of aanvullende informatie wensen, sta ik tot jouw beschikking. Een gelukkig nieuwjaar gewenst!   Groetjes, Jenna_ ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. '‹ Op Vr, 29 Dec, 2023 om 12:52 PM , Klachtenbox schreef:

L. V.

Naar: EMMA Matelas

02/01/2024

Beste, Bedankt voor het antwoord. Hier gaan we echter niet mee akkoord. De beloofde leverdatum was 5-10 werkdagen, geen 3 maanden. We verwachten een terugbetaling van onze bestelling indien de bestelling niet tegen 12-01 compleet bij ons binnen is. Indien 12-01 niet haalbaar is willen wij ons geld terug en nadien kunnen jullie het deel dat jullie geleverd hebben komen afhalen. Daarnaast willen wij dat jullie hierover telefonisch contact met ons opnemen, aangezien jullie niet te bereiken zijn. Indien jullie deze klacht niet serieus nemen zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Mvg, Lisette van der Groen

EMMA Matelas

Naar: L. V.

10/01/2024

GDPR: Yes Ticket number: 11582050 Source: NL HLE CST Inquiry: Customer wants the bed as she only received a part of the order. Outcome: suppl already created. sent follow-up mail in ticket nr: 11712373 Op Di, 2 Jan om 1:42 PM , Klachtenbox schreef:

L. V.

Naar: EMMA Matelas

27/01/2024

Nog steeds niet in orde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform