Beste,Jullie weigerden mij bijstand toen ik jullie telefonisch contacteerde bij autopech op 23/7/2021 voor mijn peugeot 307SW, chassisnr VF33H9HZC83892417, omdat dit nummer niet in jullie database teruggevonden werd.Ik heb uiteindelijk alle sleepkosten naar garage (151€), hotelovernachting (217€), taxi zelf moet organiseren en bekostigen, en heb dit nadien bij thuiskomst zowel bij de peugeot klachtendienst alsook bij jullie klachtendienst aangekaart.Ik heb jullie een geheel verslag van de gebeurtenissen bezorgd per email op 28/9/2021, en jullie zouden aan de hand van de gevoerde telefoongesprekken van 23/7/2021 de zaak onderzoeken. Op 22/11/2021 heb ik jullie nog eens gemaild en toen antwoord gekregen van D. S. dat hij mijn chassisnr niet in de database vond. Ik heb hem geantwoord dat dit logisch is omdat ik wegens dit voorval mijn onderhoud niet meer bij een peugeotgarage laat doen, maar dit niets af doet aan het feit dat ik in juli 2021 wel nog recht had op peugeot-bijstand (door touring) en jullie dus de zaak nog niet verder onderzocht hebben. Ik heb jullie nadien meermaals telefonisch gecontacteerd zonder resultaat, laatste maal op 31 januari toen uw medewerker “Guy” mij beloofde ‘s anderendaags terug te bellen, hetgeen terug niet gebeurde.Kort relaas van de autopech : Ik had recht op jullie tussenkomst via peugeot waar ik mijn onderhoudsbeurten al 16 jaar laat doen (voor 2 wagens). Ik heb na jullie weigering op 23/7/2021 toen ik in panne stond direct naar mijn garage gebeld, die op hun beurt u verwittigd hebben dat ik wel degelijk recht had op de bijstand. Een medewerker van u heeft mij vervolgens trachten terug te bellen op moment dat ikzelf een ander gesprek voerde en heeft in mijn voicemail ingesproken dat ik inderdaad hulp kon krijgen, maar toen ik verschillende keren terugbelde naar uw diensten, kreeg ik telkens een andere medewerker aan de lijn die van de zaak niets afwist, die ook zijn collega’s niet kon (of wou) contacteren, die ook zijn naam niet wou zeggen, en niet naar mijn peugeotgarage wou bellen om te verifieren. Als dusdanig heb ik alles zelf moeten organiseren sleepdienst en hotelovernachting, taxi.Ik kan mij niet uitspreken of peugeot al dan niet mijn voertuig vergeten toevoegen heeft aan jullie database, maar in elk geval is dit door hen gebeurd op de dag dat ik pech had, en heeft een medewerker van touring mij teruggebeld op voicemail dat het in orde was en ik pechverhelping kon krijgen.