Beste, op 14/11/2022 heb ik aan het bedrijf Engie een betwisting gestuurd van de factuur van mijn eindafrekening. een klein geschil, normaal makkelijk op te lossen. Toen ik na enige tijd geen antwoord kreeg, heb ik Engie gecontacteerd en een van de mederwerkers zei met toen, dat ik de factuur niet moest betalen tot de betwisting was uitgeklaard. Aangezien ik de weken nadien betalingsherinneringen en zelfs een ingebrekestelling kreeg, met de nodige kosten aan verbonden, heb ik Engie opnieuw gecontacteerd. ik maakt me namelijk wat zorgen. Toen heeft een van de medewerkers mij gezegd dat ik de factuur wel moest betalen, en dat de klacht dan opgelost zou worden, en de kosten voor betalingsherinneringen, die toch al boven de € 30 waren gelopen, zouden worden uitgewist. Ik heb dus de eindfactuur betaald, maar nadien gebeurde er weer niets vanuit Engie. ik heb de voorbij 8 maanden een 5 à 10 tal keren gebeld en telkens een mederwerker aan de lijn gehad die niets kon doen. De kosten voor de betalingsherinneringen, heeft Engie gewoon van de tegemoetkoming van de overheid getrokken! conclusie na meer dan 8 maanden : geen antwoord op mijn klacht, en meer dan € 30 aan betalingsherinneringen gestolen die engie zelf heeft veroorzaakt. Ik ben tot nu toe steeds erg vriendelijk geweest tegen de medewerkers, maar vandaag was mijn geduld op. Gezien Engie niet te vertrouwen is, heb ik namelijk mijn domiciliering afgezegd, waardoor ik nu weer een laattijdige betaling heb, en opnieuw € 7.5 kosten heb....Ik heb Engie daarnet voor de zoveelste keer gebeld, en kreeg weer niemand aan de lijn die mijn dossier kon behandelen. Opnieuw zou er een dringende nota worden opgemaakt, maar voor mij is het teveel geworden, dus ik heb gemeld dat ik de factuur niet zal betalen, en vanaf heden ook geen enkele factuur meer zal betalen. Dat zal wel niet de oplossing zijn, en me nog meer problemen bezorgen, maar ik ben ten einde raad.... Hopelijk kunnen jullie iets doen om mij te helpen. Vriendelijke groeten Tom Van Huynegem