Beste,Ik heb meermaals telefonisch contact opgenomen met ORANGE klantendienst voor het opzeggen van mijn GSM abonnement maar steeds word mijn contract niet opgezegd.Reden van opzegging is dat ik na mijn nummer wijzing bij ORANGE onmiddellijk geen netwerk, geen verbinding en geen mobiel internet had gedurende 5-6 dagen wat deze echter niet mogelijk is vanwege mijn werk om nog verder aangesloten te blijven bij ORANGE.Gedurende deze 5-6 dagen dat ik geen netwerk, verbinding en mobiel internet bij ORANGE heb dagelijks 3 a 4 keer per dag de klantendienst van ORANGE gebeld om tot een oplossing te komen, maar steeds wist men niet wat de oorzaak was en dat het 10 dagen zou duren vooraleer wat de oorzaak zou kunnen zijn.Er werden verschillende dossiernummers opgemaakt en moest deze iedere keer dat ik contact op nam met de klantendienst van ORANGE deze doorgeven, tevergeefs.Er werd mij verschillende keren meegegeven dat ik gecompenseerd zou zijn voor de dagen dat ik geen gebruik kon maken van mijn GSM abonnement, dit werd ook niet gebeurd.Integendeel, bij de laatste contact met de klantendienst van ORANGE heeft een zeer onbeleefde telefoon operator die de Nederlands taal totaal niet beschikt mij proberen overhalen dat ik de openstaande facturen eerst moest betalen waarvan dat ik sinds 19/07/2023 opzegging heb door gegeven en deze per mail gevalideerd heb.Het is ondertussen 03/10/2023 en sinds 19/07/2023 probeer ik mijn contract op te zeggen en steeds worden er smoesjes en verschillende verhalen voor gelooft door de klantendienst van ORANGE die zeer matig het Nederlandse taal beschikken en dan nog mij beschuldigen van dat ik hun procedure van het opzeggen van contracten naar gelang zijn mening het niet begrijp hoe deze in zijn werking is.Ik hoop via deze weg een oplossing kan vinden voor mijn probleem om bij deze commerciële geldkloppers weg te geraken.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,