Bonjour,N'ayant pas encore eu de réponse à mon mail précédent, je me permets de vous recontacter afin de voir où en est le dossier.Selon notre lien de suivi, il semblerait que la cliente ait réceptionné le produit manquant le 19/10, soit le lendemain de l'envoi de mon mail et de l'envoi du colis par nos soins.Pourriez-vous svp me donner plus d'information?Bien à vous,Le 18 oct. 2022 à 10:28, Pauline Van Melckenbeke pauline@ecomarket.be a écrit Beste,We hebben de klacht van Lien Bogaerts gekregen.We zijn echt sorry dat Lien niet tevreden bent met haar Ecoshop ervaring.Ikheb zojuist met grote ontsteltenis vernomen dat ze heeft geprobeerd contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:support-ecoshop@be.edenred.infoWe realiseerden dat we door een technisch probleem haar bericht pas nu hebben ontvangen en dat spijt me zeer!We hebben ook een onlinechat op onswebsite maar Lien heeft ons via deze kanaal niet geprobeerd te contacteren.Mijn collega heeftonmiddellijk het ontbrekende productvoorbereid. Het zal vandaaggestuurd zijn en op morgen bij Lien geleverd worden.We zijn echt sorry voor deze vergissing. Om ons excuseren, hier is een kortingbon van 10% geldig op de volgende bestelling SORRY10Mvg,signature mail-06.pngDébut du message réexpédié