Terug

niet alles geleverd en niet te contacteren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Edenred Belgium

17/10/2022

Beste, ik bestelde bij Edenred Ecoshop 2 handdoeken en er is er maar 1 geleverd. Ze hebben geen telefoonnummer om een helpdesk te contacteren, enkel een e-mailadres, maar daar reageren ze niet op. Ik zou graag ofwel mijn handdoek krijgen ofwel mijn geld terugkrijgen. Handdoek was toch wel EUR 55,00.

Berichten (4)

Edenred Belgium

Naar: L. B.

17/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: L. B.

17/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: L. B.

18/10/2022

Beste,We hebben de klacht van Lien Bogaerts gekregen.We zijn echt sorry dat Lien niet tevreden bent met haar Ecoshop ervaring.Ikheb zojuist met grote ontsteltenis vernomen dat ze heeft geprobeerd contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:support-ecoshop@be.edenred.infoWe realiseerden dat we door een technisch probleem haar bericht pas nu hebben ontvangen en dat spijt me zeer!We hebben ook een onlinechat op onswebsite maar Lien heeft ons via deze kanaal niet geprobeerd te contacteren.Mijn collega heeftonmiddellijk het ontbrekende productvoorbereid. Het zal vandaaggestuurd zijn en op morgen bij Lien geleverd worden.We zijn echt sorry voor deze vergissing. Om ons excuseren, hier is een kortingbon van 10% geldig op de volgende bestelling SORRY10Mvg,Début du message réexpédié

Edenred Belgium

Naar: L. B.

09/11/2022

Bonjour,N'ayant pas encore eu de réponse à mon mail précédent, je me permets de vous recontacter afin de voir où en est le dossier.Selon notre lien de suivi, il semblerait que la cliente ait réceptionné le produit manquant le 19/10, soit le lendemain de l'envoi de mon mail et de l'envoi du colis par nos soins.Pourriez-vous svp me donner plus d'information?Bien à vous,Le 18 oct. 2022 à 10:28, Pauline Van Melckenbeke pauline@ecomarket.be a écrit Beste,We hebben de klacht van Lien Bogaerts gekregen.We zijn echt sorry dat Lien niet tevreden bent met haar Ecoshop ervaring.Ikheb zojuist met grote ontsteltenis vernomen dat ze heeft geprobeerd contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:support-ecoshop@be.edenred.infoWe realiseerden dat we door een technisch probleem haar bericht pas nu hebben ontvangen en dat spijt me zeer!We hebben ook een onlinechat op onswebsite maar Lien heeft ons via deze kanaal niet geprobeerd te contacteren.Mijn collega heeftonmiddellijk het ontbrekende productvoorbereid. Het zal vandaaggestuurd zijn en op morgen bij Lien geleverd worden.We zijn echt sorry voor deze vergissing. Om ons excuseren, hier is een kortingbon van 10% geldig op de volgende bestelling SORRY10Mvg,signature mail-06.pngDébut du message réexpédié


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform