Terug

Niet akkoord met te vroeg aangerekende herinneringskost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Telenet

08/03/2024

BesteIk ontving van u een herinnering voor de uitstaande factuur met vervaldatum 23/2 op 28/2. Ik maakte hiervan notitie en wilde tot de overschrijving overgaan maar kreeg voor ik hiertoe kwam al een tweede herinnering. Volgens de nieuwe wetgeving met betrekking tot herinneringen en daarbij horende kosten heb ik 14 dagen de tijd om na de eerste herinneringsbrief te betalen. U gaf me slechts een week de tijd. Ik ben dan ook niet akkoord met de aangekondigde extra kost van 10EUR en zal deze dan ook niet betalen. Ik hoop dat u de kost cancelt. Is dit niet het geval, onderneem ik verdere stappen. Dan leid ik daaruit af dat u de wetgeving bewust negeert en u zo allicht ook andere Telenetconsumenten kosten aanrekent die niet correct zijn. Dit maak ik graag ongedaan.

Berichten (1)

Telenet

Naar: B. S.

08/03/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=nPTlck1l7F8kFDdaA9IGYyFmI_VCzhS3TavsbdUPfv_b18NTlrX0ncfpw5jUHh2QycJHnvPq_YVT_L039V1N3mYPT9Dnn%2B


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform