Terug

Niet akkoord met offerte/factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Dynafix

23/12/2022

Beste, Op 07/12 bracht ik de gsm van mijn dochter binnen bij Mac in deinze. De volumeknoppen werken niet meer zo goed en wij wouden checken of dit onder garantie kon worden hersteld. *Er werd geholpen om een aankoopfactuur (via telenet) te printen (voorwaarde voor garantie). De datum viel nog binnen de garantietermijn. *De schade onderaan het scherm is voor mij gebruiksschade van een gsm gebuikt door een tiener. Op geen enkel moment werd ik door Mac Deinze geinformeerd dat deze schade de garantie teniet doet. Achteraf blijkt dat de ene collega het zelfs nog aan de andere collega heeft gezegd. Dus ze wisten het wel, maar lieten na om mij hierover te informeren.* Op geen enkel moment werd ik geïnformeerd dat er mogelijks kosten zouden zijn voor de analyse van het toestel. Mochten we dit geweten hebben, zouden we hier NIET op in zijn gegaan.* Dat er mogelijks kosten voor analyse zijn, hoeveel die kosten zijn of wat de procedure is als de garantie niet van toepassing is, staat ook niet in het document dat ik ondertekend heb.* Mac Deinze heeft zich wel geexcuseerd voor het feit dat ze mij niet correct geïnformeerd hebben, maar daar heb ik geen boodschap aan. Mijn dochter wil gewoon haar gsm terug in de staat zoals wij die in de winkel hebben afgegeven. Samengevat wouden wij dus gewoon weten of de gsm onder garantie kon worden hersteld of niet. Nu zijn we onze gsm kwijt en worden we confronteerd met kosten waar we niet werden over geïnformeerd.Dank bij voorbaat om ons zo snel als mogelijk de gsm in zijn staat zoals die werd afgegeven in de winkel, terug te bezorgen.

Berichten (1)

Dynafix

Naar: M. R.

13/01/2023

Geachtemevrouw Rogge,Hartelijk dank voor uw e-mail.Er is sprake van valschade aan uw toestel, zie foto's in bijlagen. Hierdoor vervalt het garantierecht op het gehele produktDaarom hebben onze technici een prijsopgave opgesteld. Dynafix is bij het onhersteld terugsturen gerechtigd diagnosekosten te rekenen. Dit staat ook in de algemene reparatievoorwaarden. U kunt tot 14 maart a.s. de prijsopgave via de link beantwoorden.Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet, Han Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.Original Message:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform