Geachte mevrouw/heer,
Op 31/03/2025 kocht ik een keuken met installatie in uw online winkel en betaalde ik 3.300 euro voorschot plus 8.000 euro afrekening in september 2025.
Na lang wachten kreeg ik eind augustus een mail dat mijn keuken geleverd zou worden op 09/09/2025. De plaatsing zou op 10/09 en 11/09 gebeuren. De goederen van de keuken werden niet volledig geleverd en konden dus ook niet geplaatst worden. Wij hebben geen kookvuur, geen vaatwasser, geen dampkap, geen lavabo, geen kraan...
Deze vertraging heeft mij ernstige schade gebracht, ik kan mijn keuken niet gebruiken, waardoor ik ook niet kan verhuizen naar mijn nieuwe woning. Bovendien zijn de meerderheid van de apparaten gewoonweg niet geleverd geweest.
Ik verzoek derhalve om een gepaste vergoeding van de hierboven beschreven schade, en uiteraard de levering van de ontbrekende onderdelen en de plaatsing / afwerking van mijn keuken.
Buiten het ontbreken van onderdelen is er ook een serieus communicatieprobleem met de winkel. Als ik bel nemen zij de telefoon niet op. Mailen naar de klantendienst helpt niet, zij maken een melding en vragen informatie aan de winkel zelf, die op haar beurt niet antwoordt, waardoor je dus nergens komt. Ik ben verschillende keren in de winkel zelf geweest om iemand te kunnen spreken, maar dan worden er leugens verteld en smoesjes gebruikt. Ik krijg geen antwoord op de vraag wanneer mijn keuken klaar zal zijn.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Voorschotfactuur