Terug

niet afleveren van aangetekende zending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: bpost

12/08/2025

Op 29 juni 2025 dien ik een klacht in bij bpost wegens het niet ontvangen van een aangetekende zending. De verzender van het aangetekend schrijven struut per e-mail een kopie van het track & trace document. Bij navraag op het postkantoor te Londerzeel krijg ik de informatie dat de postbode eigenhandig op zijn terminal het afleveren van het aangetekend schrijven heeft getekend met OK. Op 31/07/2025 krijg ik een antwoord op mijn klacht die totaal niets te maken heeft met de inhoud van mijn klacht. Ik heb getracht via het postkantoor van Londerzeel en via bpost(022/012345) een degelijk antwoord te krijgen: niets lukt. Kunnen jullie op basis van de bijgevoegde documenten mij verder helpen? Met dank, Daniel Walraevens

Berichten (1)

bpost

Naar: D. W.

13/08/2025

REF : 1-61867324808 Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier inderdaad een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Daar het antwoord van de klantendienst dd 31/07/2025 in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij enkel bevestigen wat er aan u werd uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 12/08/2025 15:45:10 Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.be Onderwerp: niet afleveren van aangetekende zending ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you. ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-SJ0C2ZB]

Bemiddeling door Testaankoop 13 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform