Beste,Op 2 augustus 2023 ben ik in panne gevallen met mijn voertuig te Frankrijk, MONTPELLIER. De problematiek in de eerste dagen na dit voorval, staan uitgelegd in een eerdere klacht.Echter, er werd ons gezegd dat ons voertuig in de loop van de volgende week – na de panne – zou worden afgeleverd in de door ons opgegeven garage.Wij hielden nog respijt met het feit van de feestdag 15 augustus doch we hoorden niets van onze wagen noch van Touring. Na meerdere malen te hebben gebeld met Touring kregen we telkens een ander verhaal. Wat ons opvalt, is het feit dat men telkens een dossierverantwoordelijke zou laten terugbellen om ons op de hoogte te houden. Ofwel gebeurde dit en werd er steeds een ander verhaal verteld, ofwel belde men gewoonweg niet terug. Op 18 augustus om 16:03 uur ontvang ik een sms met de melding “DO NOT REPLY – Beste onze transportdienst bevestigt de levering van uw wagen in België 21/08. Mvg, Touring Assistance”22/08 ga ik naar de opgegeven garage en….geen wagen aan te treffen. Nogmaals gebeld met de dienst Touring en wederom een uitleg die geen steek houdt. Nu zei de – voor het eerst kwam men met deze titel – adjunct dossierverantwoordelijke – dat er een fout staat in de gekregen sms de beambte had er moeten bijschrijven dat dit binnen 2 à 3 dagen - te rekenen vanaf 22/08 – is, dat de wagen wordt geleverd. Ik moet eeerlijk toegeven dat ik enkele malen mijn geduld heb verloren en zulke uitleg niet pikte. Vandaag 24/08 kregen we via een medewerker het rechtstreekse nummer van de takeldienst die de repatriëring van het voertuig zou uitvoeren. Navraag bij hen leerde dat….men ging terugbellen om ons op te hoogte te houden. Geen oproep ontvangen. Daarentegen is er een andere medewerker die mijn echtgenote inlicht dat de transportfirma een chauffeur aanstaande zondag – 27 augustus – zou opsturen om het voertuig terug te halen. Hierop bel ik zelf naar de depot in Frankrijk naar waar mijn voertuig was getakeld. Men deelde mij mee dat mijn voertuig er nog steeds staat en dat de stallingskosten oplopen, 18 Euro/dag te rekenen vanaf de dag van takeling 02/08. Ik deel hen mee dat dit op rekening is van mijn reisverzekering.Vlak na mijn telefoon krijgt mijn echtgenote wederom een oproep van een dossierverantwoordelijke van Touring met de melding dat ze goed nieuws hebben, mijn voertuig is onderweg. Mijn echtgenote vraagt of het serrieus is wat ze zeggen en confronteert hem met het feit dat ze zonet telefoon heeft ontvangen van een andere dossierverantwoordelijke en dat deze zei dat de transportfirma - die de repatriëring uitvoert - pas een transport organiseert aanstaande zondag. Hierop reageert de andere partij met de melding “Oh, nu het zegt, ik zie het hier ook staan”. Mijn echtgenote deelt mee – voor de zoveelste maal en net zoals ik meermaals heb gedaan– dat de dienstverlening van Touring totaal ondermaats is en dat men zelfs nu nog niet kan lezen wat in het dossiert staat alvorens de cliënt te bellen.