Terug

niet afhandelen van het retour van een defect toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Cool blue

25/08/2023

Ik bestelde midden juli een Acer laptop bij coolblue, die heel snel geleverd werd. Na enkele dagen bleek de transformator kapot, en werd dit artikel naar coolblue voor vervanging teruggestuurd via BPost. We kregen heel snel bevestiging van BPost dat het retourpakket correct bij coolblue geleverd werd. Op de site van coolblue staat ook dat de retour opgelost is.Een maand later nog altijd geen nieuws van Coolblue, en na meerdere chats, emails en telefoongesprekken, is de enige oplossing die ze kunnen aanbieden het wachten tot we uw pakket teruggevonden hebben, en dit met een termijn van 10 werkdagen. Dus intussen niet mogelijk om een vervangingstoestel te verkrijgen, nog om terugbetaald te worden.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: J. B.

27/08/2023

Hi Jean-Marc,Goed dat je een bericht stuurt. Ik kan mij voorstellen dat je dit liever opgelost hebt. Daarom heb ik mijn collega's van de Backoffice ingeschakeld, zodat zij jou hierover een bericht kunnen geven. Ze zullen binnen 6 dagen reageren. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt!Met vriendelijke groet,Raquel van CoolblueSpecialistAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 25, 2023 at 5:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: J. B.

27/08/2023

Hi Jean-Marc,Goed dat je een bericht stuurt. Ik kan mij voorstellen dat je dit liever opgelost hebt. Daarom heb ik mijn collega's van de Backoffice ingeschakeld, zodat zij jou hierover een bericht kunnen geven. Ze zullen binnen 6 dagen reageren. Ik hoop dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt!Met vriendelijke groet,Raquel van CoolblueSpecialistAlles voor een glimlachCoolblue.nlklantenservice@coolblue.nlTel: 010 - 7988999Heb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 25, 2023 at 5:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform