Terug

Niet afgewerkte plaatsing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: WINSOL

04/11/2019

Beste, ik bestelde een garagepoort, venster en een achterdeur op 23/03/2016 bij jullie. in oktober 2016 is men een 1/2 dag komen werken maar sinsdien niets meer, geen afwerking,...Ondanks meerdere aangetekende brieven waarin ik de problemen meld en een tiental telefoontjes geen reactie. Onlangs nog gebeld met de nieuwe Winsol in Hasselt maar die kon ook niets doen, ook vorige week via jullie internetsite gevraagd voor contact maar nog steeds geen antwoord. Ik vraag gewoon dat men dit verder afwerkt of financieel een akkoord bereiken. Ik heb hier al veel financiele schade mee opgelopen o.a. ik kon mijn electrische auto thius niet opladen daar de garagepoort niet open kon

Berichten (5)

WINSOL

Naar: T. V.

05/11/2019

'Beste meneer Van Dromme,Winsol heeft u 15/2/18 een voorstel gedaan per aangetekend schrijven. Hierop hebben wij jammergenoeg geen reactie ontvangen. We hebben echter wel een e-mail ontvangen van de nieuwe eigenaar van de woning, waar bevestigd wordt dat u niet langer woont op het adres in Leopoldsburg. We zullen u het aangetekend schrijven met ons voorstel per mail opsturen.Vriendelijke groeten,An KatrienCustomer Service'Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service Manager

T. V.

Naar: WINSOL

05/11/2019

Geachte Winsol,Ik ga met U schrijven van vandaag akkoord, 10% korting op de totale factuur.Dus moet ik jullie nog een som van € 2480,79 daar ik al een voorschot heb betaalt.Kan U dit bevestigen.Ik zal het geld dan overschrijven binnen de 14 dagen

WINSOL

Naar: T. V.

05/11/2019

'Beste,U zal eersaags onze cn ontvangen. Na ontvangst van de betaling wordt uw dossier volledig afgesloten.Vriendelijk groeten,An KatrienCustomer Service'Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service Manager

T. V.

Naar: WINSOL

05/11/2019

Geachte,Heeft U mijn nieuw adres?Binneveldstraat, 53581 Beverlo

WINSOL

Naar: T. V.

06/11/2019

'Beste,Nodige werd aangepast.Vriendelijke groeten,An Katrien 'Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regardsAn Katrien DejaeghereCustomer Service Manager


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform