Terug

Niet afgeleverd pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/01/2024

Beste,Vandaag kreeg ik een melding dat een pakket van mij afgeleverd zou zijn op mijn adres. Er staat dat mijn pakket bij mij thuis werd geleverd, maar dat kan niet aangezien ik niet thuis ben. Ik ben de enige bewoner op dit adres dus er kan ook niemand anders deze aangenomen hebben voor mij. Ik ben al bij mijn beide buren gaan vragen, maar ook zij hebben niets ontvangen. En mijn andere buur is op vakantie dus die kan het ook niet aangenomen hebben. Er zat ook geen briefje in de bus met extra informatie. Ik zou graag weten waar mijn pakje afgeleverd is zodat ik deze kan ophalen. Dit is nu al de tweede maal dat er een pakje via GLS wordt geleverd en dat dit niet correct was .Het gaat over parcel nummer 67648990176.Met vriendelijke groeten,Lennert

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. J.

10/01/2024

Beste Mhr JanssensIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. J.

15/01/2024

BesteDepot laat me weten dat zending is nu terechtNog onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform