Terug

Niet-afgehandelde schadeklacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

G. V.

Naar: SAS Scandinavian Airlines

14/11/2024

Onderwerp: Klacht over uitblijven van schadevergoeding na aangifte beschadiging bagagekoffer bij SAS Op 5 augustus 2024 heb ik bij aankomst op de luchthaven van Zaventem een online aangifte van beschadiging van mijn bagagekoffer gedaan via een Damaged Pilferage Report (DPR) met referentienummer BRUSK16791. Mijn reisbureau, White Sun uit Lanaken, heeft vervolgens 2 reminders rechtstreeks naar SAS gestuurd voor opvolging van het dossier. Daarnaast heeft White Sun ook via Aviclaim een extra klacht ingediend om de afhandeling te bespoedigen. Ondanks deze herhaalde acties hebben wij tot op heden, 13 november 2024, nog steeds geen reactie of schadevergoeding ontvangen van SAS. Ik vind het onaanvaardbaar dat er na zoveel maanden en herhaalde verzoeken nog geen enkele vorm van reactie of compensatie is ontvangen. Ik hoop op jullie ondersteuning om alsnog een spoedige en correcte afhandeling van dit dossier te bewerkstelligen en het uitblijven van de schadevergoeding aan te kaarten. Bij voorbaat dank voor de hulp en bemiddeling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform