Terug

Niet aanvaarden van comsuotiecheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Prenuptia meubelen

24/01/2021

Beste, we verkregen van mijn man zijn werk consumptie cheques ter waarde van 150€, dit van monizzi. We zochten op de site naar deelnemende handelaars om deze check te gebruiken. We kwamen bij prenutia in Genk terecht en gingen kijken voor een nieuwe matras. Eens bij de verkoopster een aankoop te hebben gevonden wensten we de cheque te gebruiken maar ze viel uit de lucht. Ze ging naar een collega en besprak luidruchtig het verhaal van de cheques en kon horen dat ze me aan het uitlachen was. Ze gaf me een nummer om dit te bespreken waarop ik belde om meer info. Ik werd meteen onbeleefd afgesnauwd en de telefoon werd ingehaakt. Blijkbaar was dit de grote baas die me zo behandeld. Tevens toen ik aan de info balie terug keerfe en mijn verhaal deed bleek dat ze niet deelnemen hieraan. Terwijl het duidelijk vermeld is, een medewerkster liet vallen dat er diverse dingen zijn waaraan ze niet deelnemen. Ongeacht wat hier over geïnformeerd is. Ik vind dit absoluut niet kunnen en voel me ontzettend vernederd. Tevens ook in het zal gezet enzzijd door prenutia anderzijds door monizzi. Ik heb mijn bestellingen geannuleerd met de belofte dat dit terug gestort word.

Berichten (1)

Prenuptia meubelen

Naar: S. P.

03/02/2021

Beste klant,Dit is een bevestiging dat wij uw mail goed hebben ontvangen. Helaas is het enorm druk omwille van de Corona omstandigheden. We proberen u steeds binnen de 5 werkdagen een antwoord te geven.Hebt u een vraag over u bestelling?U kunt de status van uw bestelling nu ook opvolgen via onze klantenzone. Zo weet u op elk moment wanneer uw bestelling bij ons zal toekomen. Benieuwd hoe? Onek het op onze website!Wilt u uw afhaling inplannen?Ook uw afhaling kunt u inplannen via onze klantenzone. Onek het op onze website!U had een waardebon maar deze is bijna vervallen?Uw waardebon is geldig bij het vertonen van uw verkoopcontract. Automatisch wordt bovendien de geldigheid van uw waardebon verlengd met de periode van sluiting van onze winkel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform