Terug

Niet aanvaarden notariële zorgvolmacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: SODEXO

21/10/2020

Geachte, Op 21/10/2020 stelde ik Uw diensten een vraag ivm het beheer van de dienstencheques van mijn bejaarde ouders. Mijn ouders hebben gezien hun leeftijd geen toegang tot internet. Gezien de toegang tot de nieuwe website enkel mogelijk is via itsme of met de elektronische identiteitskaart, maakt dit het moeilijk om ten allen tijde toegang te hebben tot hun account en prestaties te controleren of weerleggen . Ik kreeg als antwoord dat een koppeling van beide accounts mogelijk is, mits invullen en ondertekenen van de bijgevoegde volmacht en kopij van de identiteitskaarten. Gezien ik in bezit ben van een notariële zorgvolmacht voor mijn ouders die behoorlijk werd geregistreerd, stuurde ik deze volmacht door, samen met een kopie van mijn identiteitskaart en de klantennummers van beide accounts . Hierop kreeg ik als antwoord dat ik het bezorgde document diende in te vullen en dat er geen gevolg kan worden gegeven aan mijn document. Tijdens het hierop volgende telefonische gesprek kreeg ik te horen dat indien mijn ouders niet in staat zijn te handtekenen, er maar een kruiske moet worden gezet... maar dat enkel dat specifieke bijgevoegde document kan worden aanvaard. Het is volgens mij absoluut absurd dat een document met een kruiske meer juridische kracht blijkt te hebben voor een overheidsdienst dan een document opgesteld door een notaris en dat bovendien behoorlijk werd geregistreerd bij de overheid. Graag had ik verkregen dat het nodige gevolg werd gegeven aan de documenten die werden overgemaakt. Indien gewenst bezorg ik U graag een afschrift van de uitgewisselde mails. Mvg,

Berichten (1)

SODEXO

Naar: C. D.

20/11/2020

Beste,We hebben uw mail inzake de volmacht voor de heer Victor Vandijck goed ontvangen.Inmiddels hebben we nodige gedaan. Mevrouw Véronique Vandijck heeft thans toegang zijn account voor dienstencheques.Onze excuses voor de geleden ongemakken.Contacteer ons gerust bij vragen.Met vriendelijke groeten,SVEN VAN DEN MEERSCHECustomer AdvisorKlantendienst DienstenchequesSodexo Benefits Rewards ServicesBoulevard de la Plaine 15 Pleinlaan - Bruxelles 1050 BrusselBELGIUMTel: 32 (0)2 401 31 30Fax: 32 (0)2 547 55 21E-mail: vlaanderen-ts-dc-support.svc.be@sodexo.comKies nu voor elektronisch voor een gebruiksvriendelijker en sneller beheer van uw dienstencheques ! Klik hier voor meer infoSodexo. World leader in Quality of Life Services - www.sodexo.beJoin the fight against hunger: www.stop-hunger.org


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform